Powiat Lubaczowski ogłasza przetarg
- Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6328700 , fax. 016 6328709
- Data zamieszczenia: 2009-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubaczowski
ul. Jasna 1 1
37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
tel. 016 6328700, fax. 016 6328709
REGON: 65090028100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku M na poradnie specjalistyczne w ramach zadania pn.: ZOZ w Lubaczowie - Budowa Szpitala Rejonowego w Lubaczowie - etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa budynku M na poradnie specjalistyczne w ramach zadania pn.: ZOZ w Lubaczowie - Budowa Szpitala Rejonowego w Lubaczowie - etap I - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust 2 ustawy wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotowego zamówienia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia poprzez wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie budynku o wartości netto, co najmniej 2 000 000 PLN każda. 3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do bieżącego finansowania zadania na kwotę nie niższą niż 1 700 000 PLN. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne metodą spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert; 3. Wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z zaświadczeniami o przynależności do terytorialnie właściwej Izby - minimum jedna osoba; 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie lub przebudowie budynku o wartości co najmniej 2 000 000 PLN netto każda (minimum dwie roboty), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 5. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na łączną kwotę nie niższą niż 1 700 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa starego budynku Ośrodka Zdrowia w Pruchniku
Dodano: 2016-07-15 - Remont pomieszczeń na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Senior-WIGOR w Racławówce
Dodano: 2015-09-30 - Rozbudowa i przebudowa Miejsko-Gminnego Domu Kultury w Głogowie Młp.- etap I
Dodano: 2014-12-03 - Poprawa jakości systemu edukacji w Gminie Boguchwała poprzez rozbudowę i modernizację kompleksu szkolnego w Niechobrzu - SP nr 2 i ZS w Niechobrzu - etap II sprzęt i wyposażenie
Dodano: 2014-07-23 - Poprawa jakości systemu edukacji w Gminie Boguchwała poprzez rozbudowę i modernizację kompleksu szkolnego w Niechobrzu - SP nr 2 i ZS w Niechobrzu- etap II sprzęt i wyposażenie
Dodano: 2014-06-25 - Poprawa jakości systemu edukacji w Gminie Boguchwała poprzez rozbudowę i modernizację kompleksu szkolnego w Niechobrzu - SP nr 2 i ZS w Niechobrzu - etap II sprzęt i wyposażenie
Dodano: 2014-06-03 - Budowa Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Łukawiec
Dodano: 2014-04-07 - Remont i zakup wyposażenia Gminnej Biblioteki Publicznej w Boguchwale
Dodano: 2014-03-07 - Budowa Domu Ludowego w miejscowości Żeglce
Dodano: 2014-02-28 - Remont i zakup wyposażenia Gminnej Biblioteki Publicznej w Boguchwale
Dodano: 2014-01-07