Dom Dziecka im. Marii Konopnickiej ogłasza przetarg
- Adres: 58580 Szklarska Poręba, ul. Bronka Czecha
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 717 21 06 , fax. 75 717 21 06
- Data zamieszczenia: 2017-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka im. Marii Konopnickiej
ul. Bronka Czecha 22
58580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
tel. 75 717 21 06, fax. 75 717 21 06
REGON: 23090160100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www. domdziecka.szklarska.org
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa posiłków dla Domu Dziecka w Szklarskiej Porębie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa posiłków dla wychowanków Domu Dziecka w wieku od 2-18 lat. Śniadanie – produkty do samodzielnego przygotowania przez wychowawców. Posiłki podzielone powinny być dla grup oddzielenie (każda z grup max 15 osób, najczęściej w tygodniu będzie to jednak 12 dzieci w grupie), przywiezione w pojemnikach (termosach) dostawcy. Zamawiający posiada własne naczynia i aneksy kuchenne dlatego sam będzie rozdzielać posiłki w każdej z dwóch grup wychowawczych. 2. Zamawiający zamówi u Wykonawcy określoną ilość porcji posiłków przewidzianych do wydania do godziny14.00 każdego dnia poprzedzającego ich dostawę drogą telefoniczną. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 6 4. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrzenia Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 5 dni po dacie dostawy oraz z cechami podanymi w SIWZ 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego. 6. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego 7. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości dostaw 8. Każdy samochód, w którym będzie dostarczana żywność musi podjąć decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż., warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55520000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta na wykonanie zamówienia publicznego (Zał. Nr 1 do SIWZ) 2.Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca wykonawcę lub wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
Dodano: 2024-04-30 - PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW OBIADOWYCH DLA DZIECI W ROKU 2024
Dodano: 2024-02-02 - Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wydziału Rozwoju Regionalnego w ramach pomocy Technicznej Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027
Dodano: 2024-01-30 - Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do Gminnego Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Unii Europejskiej w Świętoszowie na rok 2024.
Dodano: 2024-01-05 - PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW OBIADOWYCH DLA DZIECI W ROKU 2024
Dodano: 2023-12-20 - PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE GORĄCYCH POSIŁKÓW NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ W ROKU 2024
Dodano: 2023-12-20 - Przygotowanie i dowóz posiłków
Dodano: 2023-12-13 - „Przygotowywanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci i młodzieży uczęszczających do szkół podstawowych na terenie gminy Bolków w 2024 roku”
Dodano: 2023-12-12 - Świadczenie usługi cateringowej podczas Uroczystości Wręczenia Dyplomów EMGS 2023-EMGS Graduation Ceremony 2023 oraz podczas konferencji- The Wrocław Security Summit 2023 z podziałem na zadania
Dodano: 2023-12-12 - Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 8 im. J. Piłsudskiego we Wrocławiu CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
Dodano: 2023-12-04