Przetargi.pl
Dostawa posiłków dla Domu Dziecka w Szklarskiej Porębie

Dom Dziecka im. Marii Konopnickiej ogłasza przetarg

  • Adres: 58580 Szklarska Poręba, ul. Bronka Czecha
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 717 21 06 , fax. 75 717 21 06
  • Data zamieszczenia: 2017-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka im. Marii Konopnickiej
    ul. Bronka Czecha 22
    58580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 75 717 21 06, fax. 75 717 21 06
    REGON: 23090160100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. domdziecka.szklarska.org

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa posiłków dla Domu Dziecka w Szklarskiej Porębie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa posiłków dla wychowanków Domu Dziecka w wieku od 2-18 lat. Śniadanie – produkty do samodzielnego przygotowania przez wychowawców. Posiłki podzielone powinny być dla grup oddzielenie (każda z grup max 15 osób, najczęściej w tygodniu będzie to jednak 12 dzieci w grupie), przywiezione w pojemnikach (termosach) dostawcy. Zamawiający posiada własne naczynia i aneksy kuchenne dlatego sam będzie rozdzielać posiłki w każdej z dwóch grup wychowawczych. 2. Zamawiający zamówi u Wykonawcy określoną ilość porcji posiłków przewidzianych do wydania do godziny14.00 każdego dnia poprzedzającego ich dostawę drogą telefoniczną. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 6 4. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrzenia Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 5 dni po dacie dostawy oraz z cechami podanymi w SIWZ 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego. 6. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego 7. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości dostaw 8. Każdy samochód, w którym będzie dostarczana żywność musi podjąć decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż., warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55520000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta na wykonanie zamówienia publicznego (Zał. Nr 1 do SIWZ) 2.Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca wykonawcę lub wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach