Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa parkingów typu "parkuj i jedź" na terenie gminy Oborniki Śląskie - etap I

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2017-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa parkingów typu "parkuj i jedź" na terenie gminy Oborniki Śląskie - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie częściowe nr 1: Budowa parkingu dla samochodów osobowych przy stacji kolejowej w Obornikach Śląskich w ramach zadania pn.: "Budowa sieci dróg dla rowerów oraz parkingów Parkuj i Jedź (P&R) na terenie gmin Oborniki Śląskie, Wisznia Mała, Oleśnica i miasta Oleśnica". 1. LOKALIZACJA INWESTYCJI Działka nr ewid.: 1/3 AM-14 obręb Oborniki Śląskie. Teren zamknięty. Gmina Oborniki Śląskie posiada umowę użyczenia zawartą z właścicielem działki (PKP S.A.), na podstawie której dysponuje częścią ww. działki do zlokalizowania parkingu. 2. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU INWESTYCJI: Przedmiotem zamówienia w formule "zaprojektuj i wybuduj" jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji na realizację robót budowlanych związanych z budową parkingu w programie Parkuj i Jedź (P&R) w miejscowości Oborniki Śląskie oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie pozwolenia na budowę (lub innej równoważnej decyzji legalizującej wykonanie prac budowlanych) w zakresie zagospodarowania części działki nr 1/3 AM-14 obręb Oborniki Śląskie w celu zlokalizowania miejsc parkingowych, połączenia komunikacyjnego parkingu z istniejącą ul. Spółdzielczą, wykonania chodnika, odwodnienia parkingu, konstrukcji oporowej. Szczegółowy opis i zakres zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia, określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia oraz w następujących dokumentach stanowiących integralną część SIWZ: 1. Programie Funkcjonalno-Użytkowym z załącznikami pn. "Budowa parkingu dla samochodów osobowych przy stacji kolejowej w Obornikach Śląskich"; 2. Wzorze umowy. 3. INFORMACJE DODATKOWE: 3.1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) zapewnienie odpowiedniej kadry do wykonania dokumentacji projektowej b) zapewnienia nadzorów: - kierownika budowy i kierowników robót; c) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu i/lub zaświadczeń o braku sprzeciwu ze strony Państwowej Straży Pożarnej i Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz innych dokumentów wymaganych do odbioru inwestycji zgodnie z art. 56 Ustawy Prawo budowlane; d) przygotowania dokumentacji powykonawczej inwestycji wraz z wymaganymi atestami i deklaracjami zgodności oraz z przeszkoleniem pracowników. 3.2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), żąda by kierownik budowy był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. 3.3. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączony do SIWZ program Funkcjonalno-Użytkowy. Rodzaje robót i ilości wyszczególnione w programie funkcjonalno-użytkowym są orientacyjne i mogą uleć zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. 3.4. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. 3.5. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 3.7. Zadanie współfinansowane jest w ramach: RPO WD 2014-2020, Oś priorytetowa: 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie: 3.4 Wdrażanie strategii niskoemisyjnych, Poddziałanie: 2 - 3.4.2 Wdrażanie strategii niskoemisyjnych - ZIT WrOF. 3.8. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. 3.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania środków finansowych przewidzianych na realizację zadania. Zadanie częściowe nr 2: Budowa parkingu dla samochodów osobowych przy stacji kolejowej w Osoli w ramach zadania pn.: "Budowa sieci dróg dla rowerów oraz parkingów Parkuj i Jedź (P&R) na terenie gmin Oborniki Śląskie, Wisznia Mała, Oleśnica i miasta Oleśnica" 1. LOKALIZACJA INWESTYCJI Działki nr ewid.: 202/9, 202/2, 271/2 AM-1 obręb Wielka Lipa - Osola Właścicielem ww. działek jest Gmina Oborniki Śląskie. 2. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU INWESTYCJI: Przedmiotem zamówienia w formule "zaprojektuj i wybuduj" jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji na realizację robót budowlanych związanych z budową parkingu w programie Parkuj i Jedź (P&R) w miejscowości Osola przy stacji kolejowej - skrzyżowanie ul Krótkiej i Kolejowej oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie pozwolenia na budowę (lub innej równoważnej decyzji legalizującej wykonanie prac budowlanych) w zakresie zagospodarowania części działek nr 202/9, 202/2, 271/2 AM-1 obręb Wielka Lipa - Osola w celu zlokalizowania miejsc parkingowych, połączenia komunikacyjnego parkingu z istniejącą ul. Krótką, wykonania utwardzonego placu do lokalizacji wiaty przystankowej oraz dla parkowania rowerów. Szczegółowy opis i zakres zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia, określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia oraz w następujących dokumentach stanowiących integralną część SIWZ: 1. Programie Funkcjonalno-Użytkowym z załącznikami pn. "Budowa parkingu dla samochodów osobowych przy stacji kolejowej - skrzyżowanie ul. Krótkiej i Kolejowej w Obornikach Śląskich"; 2. Wzorze umowy. 3. INFORMACJE DODATKOWE: 3.1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) zapewnienie odpowiedniej kadry do wykonania dokumentacji projektowej b) zapewnienia nadzorów: - kierownika budowy i kierowników robót; c) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu i/lub zaświadczeń o braku sprzeciwu ze strony Państwowej Straży Pożarnej i Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz innych dokumentów wymaganych do odbioru inwestycji zgodnie z art. 56 Ustawy Prawo budowlane; d) przygotowania dokumentacji powykonawczej inwestycji wraz z wymaganymi atestami i deklaracjami zgodności oraz z przeszkoleniem pracowników. 3.2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), żąda by kierownik budowy był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. 3.3. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączony do SIWZ program Funkcjonalno-Użytkowy. Rodzaje robót i ilości wyszczególnione w programie funkcjonalno-użytkowym są orientacyjne i mogą uleć zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. 3.4. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. 3.5. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 3.7. Zadanie współfinansowane jest w ramach: RPO WD 2014-2020, Oś priorytetowa: 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie: 3.4 Wdrażanie strategii niskoemisyjnych, Poddziałanie: 2 - 3.4.2 Wdrażanie strategii niskoemisyjnych - ZIT WrOF. 3.8. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. 3.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania środków finansowych przewidzianych na realizację zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223320-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZADANIE NR 1 - 20 000.00 ZŁ ZADANIE NR 2 - 5 000.00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym: Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: dla zadania częściowego nr 1: a) minimum jedno opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie parkingu dla samochodów osobowych dla co najmniej 20 stanowisk postojowych; b) minimum jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie robót drogowych takich jak: wykonanie nawierzchni z kostki betonowe lub wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł; dla zadania częściowego nr 2: a) minimum jedno opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie parkingu dla samochodów osobowych dla co najmniej 10 stanowisk postojowych; b) minimum jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie robót drogowych takich jak: wykonanie nawierzchni z kostki betonowe lub wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz informacji zawartych w załączniku "Wykaz dostaw" popartych odpowiednimi poświadczeniami, np. referencjami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium. 4. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach