Przetargi.pl
DOSTAWA PIECZYWA, ŚWIEŻYCH WYROBÓW PIEKARSKICH I CUKIERNICZYCH DO BLOKU ŻYWIENIOWEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 07-215 Obryte, Obryte 188
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 7411080 w. 30 , fax. 0-29 7411080
  • Data zamieszczenia: 2012-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Obryte 188 188
    07-215 Obryte, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 7411080 w. 30, fax. 0-29 7411080
    REGON: 00030892700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwopultusk.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PIECZYWA, ŚWIEŻYCH WYROBÓW PIEKARSKICH I CUKIERNICZYCH DO BLOKU ŻYWIENIOWEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup pieczywa oraz świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich w miarę pojawiających się potrzeb wraz z jego dostawą do bloku żywieniowego w siedzibie Zamawiającego - Dom Pomocy Społecznej w Obrytem, w następujących ilościach szacunkowych: - chleb zwykły 600g. - 48000 szt, - chleb zwykły krojony, foliowany 600 g.- 3000 szt, - bułka zwykła 320 g. - 4200 szt, - bułka zwykła krojona, foliowana 320 g. - 20000 szt, - chleb razowy krojony, foliowany 450 g. - 3600 szt, - chleb biały ze słonecznikiem krojony, foliowany 450 g. - 50 szt, - chleb razowy ze słonecznikiem krojony, foliowany 450 g. - 50 szt, - chleb biały z makiem krojony, foliowany 450 g. - 20 szt, - chleb razowy z ziarnami krojony, foliowany 450g. - 20 szt, - chleb biały z ziarnami krojony, foliowany 450 g. - 20 szt, - bułka słodka drożdżówka 80 g. - 600 szt, - bułka zwykła (kajzerka) 60 g. - 1000 szt, - bułka tarta 500 g. - 800 szt, - pączek 80 g. - 900 szt, - placek drożdżowy 400 g. - 50 szt, - bułka pleciona (chałka) 400 g. - 50 szt, - bułka mini 30 g. - 200 szt. W przypadku zakupu mniejszych, niż wskazane powyżej ilości asortymentu, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia. Zapłata za zakupiony asortyment następować będzie w formie bezgotówkowe ( przelew bankowy ) na podstawie faktury VAT, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. W przypadku opóźnień w zapłacie należności strony zobowiązują się do zapłaty ustawowych odsetek za opóźnienie. Warunki wymagane, związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, jakie powinien spełniać Wykonawca: - chleb powinien być metkowany ( nazwa i adres producenta, nazwa produktu, masa netto, skład, data przydatności do spożycia ), - wszystkie artykuły muszą spełniać parametry jakościowe wynikające z Polskich Norm przenoszące europejskie normy zharmonizowane lub z Polskich Norm. - zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, nie posiadający żadnej cechy dyskwalifikującej, jednolitego gatunku i kształtu, niezdeformowany, wolny od wad eliminujących go ze spożycia, o terminie przydatności do spożycia pozwalającym na przechowywanie przez okres co najmniej 2 dni. CECHY DYSKWALIFIKUJĄCE WSPÓLNE DLA PIECZYWA: obce posmaki,obce zapachy,stęchły,zabrudzony,spalony,niedopieczony,z zakalcem,z pleśnią, zawilgocony. - dostawy następować będą partiami zgodnie z sukcesywnie składanymi zamówieniami częściowymi. Szczegółowe ilości asortymentu na każdy dzień Zamawiający określi przy dostawie na dzień następny, - realizacja dostaw odbywać się będzie codziennie, za wyjątkiem świąt, na godzinę 600 rano do siedziby Zamawiającego transportem Dostawcy i na jego koszt, - środek transportu, którym odbywać się będzie dostawa przedmiotu zamówienia spełniać musi wymagania sanitarne oraz wymogi HACCP zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania korekt zamawianych ilości poszczególnego asortymentu w zależności od bieżących potrzeb zakładu. - wszystkie oferowane produkty muszą spełniać wymagania określone w ustawie o warunkach zdrowotnych i żywienia ( Dz. U z 2005r. Nr 31, poz. 265 ) - do każdej dostawy musi zostać dołączony dowód dostawy potwierdzony przez osobę przyjmującą dostawę. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt dostaw, w tym także za przebieg oraz terminowe wykonywanie zamówienia w okresie trwania umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Przy wykonywaniu zadania wymaga się od Wykonawcy należytej staranności, przez którą rozumie się staranność profesjonalisty właściwą dla działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwopultusk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach