Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 31951 Kraków, os. Zgody
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6460303, 6460100 , fax. 126 460 199
- Data zamieszczenia: 2017-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
os. Zgody 18
31951 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6460303, 6460100, fax. 126 460 199
REGON: 17342700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pieczywa dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia jest zakresem szacunkowym określonym przez Zamawiającego z należytą starannością. Zamawiający, pomimo dochowania należytej staranności, z uwagi na charakter prowadzonej działalności, nie zapewnia realizacji zamówienia w pełnym zakresie. Zamawiający oświadcza, że minimalna gwarantowana realizacja umowy wyniesie nie mniej niż 70% wartości udzielonego zamówienia w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega, iż bez narażania się na jakąkolwiek odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy uprawniony jest do zaniechania złożenia zamówienia na towar o wartości nie większej niż 70% wartości udzielonego zamówienia. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w takim zakresie nie wymaga podania przyczyn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SIWZ, jako załącznik 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15810000-9
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.100,00 zł. (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00 groszy). 2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Wadium winno wpłynąć na rachunek bankowy zamawiającego, nie później niż przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NBP o/o Kraków nr 48 1010 1270 0060 0213 9120 0000. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, mąki pszennej, makaronów.
Dodano: 2024-06-18 - „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Przedszkola w Szaflarach”
Dodano: 2024-05-13 - Dostawa produktów spożywczych
Dodano: 2024-03-05 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2024 roku - z podziałem na 3 części
Dodano: 2024-03-02 - Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2024 roku – z podziałem na 6 części
Dodano: 2024-02-29 - Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy Zdrój z podziałem na 8 części.
Dodano: 2024-02-08 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Osieku w 2024 r.
Dodano: 2024-02-01 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Osieku w 2024 r.
Dodano: 2024-02-01 - ZAKUP I DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA BURSY SZKOLNEJ W STARYM SĄCZU, DLA STOŁÓWKI DWD W PIWNICZNEJ – ZDROJU ORAZ DLA STOŁÓWKI W ZSP IM. W. WITOSA W NAWOJOWEJ
Dodano: 2024-01-27 - SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA STOŁÓWKI GMINNEJ JEDNOSTKI USŁUG KOMUNALNYCH W BOBOWEJ
Dodano: 2024-01-16