Przetargi.pl
Dostawa piasku do bieżącego i zimowego utrzymania dróg wraz z rozładunkiem do siedzib Obwodów Drogowych RDW PUŁAWY w Puławach i Annopolu.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa 1A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 081 8863163
  • Data zamieszczenia: 2009-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa 1A 1A
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 081 8863163
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa piasku do bieżącego i zimowego utrzymania dróg wraz z rozładunkiem do siedzib Obwodów Drogowych RDW PUŁAWY w Puławach i Annopolu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa piasku do bieżącego i zimowego utrzymania dróg wraz z rozładunkiem do siedzib Obwodów Drogowych RDW PUŁAWY w Puławach i Annopolu. Zadanie nr 1: Dostawa piasku do bieżącego i zimowego utrzymania dróg wraz z rozładunkiem do siedziby Obwodu Drogowego w Annopolu - ul. St. Skały 24 w ilości 1 600 ton Zadanie nr 2: Dostawa piasku do bieżącego i zimowego utrzymania dróg wraz z rozładunkiem do siedziby Obwodu Drogowego w Puławach - ul. Dęblińska w ilości 1 350 ton 1/ Materiał będący przedmiotem przetargu winien spełniać wymagania normy PN - B - 11113/1996 - kruszywa mineralne oraz warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r (Dz.U. Nr 230 poz. 1960 z 2005r) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 2/ Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków, Wykonawca załączy do oferty wyniki badań oferowanego piasku, przeprowadzonego na własny koszt w Laboratorium Drogowym (wykonane nie wcześniej niż 8 tygodni przed upływem terminu składania ofert), które będą podstawą do przyjęcia lub odrzucenia oferty. 3/ Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, w ilościach zamawianych telefonicznie przez upoważnionych pracowników. O potrzebie dostawy Wykonawca będzie informowany co najmniej 3 dni przed planowanym terminem dostawy. 4/ W przypadku zakwestionowania partii dostawy, Zamawiający przy udziale przedstawiciela Wykonawcy, będzie pobierał 2 próbki dostarczonego piasku o masie 6 kg każda, po jednej dla każdej ze stron oraz sporządzi protokół z dostawy. Połowa piasku z próbki pozostającej u Zamawiającego zostanie przekazana do zbadania w Laboratorium Drogowym celem zbadania spełnienia wymagań normy PN-B-11113 oraz warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 ( Dz.U. Nr 230 poz. 1960 z 2005r ), a druga połowa pozostawiona będzie u Kierownika Obwodu Drogowego do czasu otrzymania wyników badań. 5/ W przypadku wyników badań potwierdzających nie spełnienie w/w warunków, za zakwestionowaną ilość i transport dostarczonego materiału Zamawiający nie zapłaci wystawionej faktury, a sam materiał pozostawi do dyspozycji Wykonawcy, który w terminie 7 dni, na własny koszt zabierze go z placu składowego Zamawiającego i dostarczy materiał właściwej jakości. 6/ Dostarczenie trzech partii piasku nie spełniającego w/w wymogów może spowodować wypowiedzenie umowy przez Zamawiającego w terminie natychmiastowym. 7/ Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczne ilości dostarczonego materiału. 8/ Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na pojedyncze zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub obu zadań, wybranych przez siebie spośród zadań wyszczególnionych w pkt. III. 9/ Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy PZP). Wartość zamówienia: 68 365,06 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: a) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. b) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. c) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. f) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca załączy do oferty oświadczenie . 2. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca załączy do oferty - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty 1) Ofertę przetargową (z ceną netto i podatkiem VAT), wraz z załącznikiem do oferty ; 2) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy . 3) Wyniki badań oferowanego piasku, wykonane przez Laboratorium Drogowe nie wcześniej niż 8 tygodni przed upływem terminu do składania ofert, które potwierdzą że spełnia on wymagania podane w pkt. III SIWZ (opis przedmiotu zamówienia); 4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. X.2. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej (za zgodność z oryginałem) przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione w pkt. X.2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach