Przetargi.pl
Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w Kopinie wraz z budową placu zabaw, boiska wielofunkcyjnego, amfiteatru oraz ogrodzenia

Gmina Cyców ogłasza przetarg

  • Adres: 21-070 Cyców, ul. Chełmska 42
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 5677003 , fax. 0-82 5677200
  • Data zamieszczenia: 2009-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cyców
    ul. Chełmska 42 42
    21-070 Cyców, woj. lubelskie
    tel. 0-82 5677003, fax. 0-82 5677200
    REGON: 11019783600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugcycow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w Kopinie wraz z budową placu zabaw, boiska wielofunkcyjnego, amfiteatru oraz ogrodzenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w Kopinie wraz z budową placu zabaw, boiska wielofunkcyjnego, amfiteatru oraz ogrodzenia. Roboty polegać będą na: - rekultywacji terenu z wykonaniem ogrodzenia z budową placu zabaw i boiska wielofunkcyjnego, - roboty rozbiórkowe, wykonanie elewacji, roboty dociepleniowe i izolacyjne, - wykonanie stolarki okiennej, utwardzenie placu, odwodnienie budynku , - remont instalacji odgromowej, - remont instalacji elektrycznej zasilającej oświetlenie boiska, - wykonanie kominka z nawiewem w budynku świetlicy, - zakup i ustawienie sceny przenośnej składanej o wymiarach 8 m x 6 m, - wyposażeniu budynku świetlicy wiejskiej Szczegółowy zakres robót jakie należy wykonać wynika z przedmiarów robót dołączonych do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000 zł (pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) Dysponuje osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz osobą na stanowisko kierownika robót w specjalności elektrycznej, 3) Posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zadania o podobnym charakterze i złożoności, 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tzn. przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierownika robót w branży elektrycznej, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych; do wykazu należy dołączyć uprawnienia zawodowe oraz aktualny dokument poświadczający wpis do Izby Inżynierów Budownictwa (załącznik Nr 5) d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych o podobnym charakterze i złożoności do przedmiotu zamówienia, Powyższe dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugcycow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach