Przetargi.pl
Dostawa piasku do zimowego i bieżącego utrzymania dróg dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Puławach

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa 1A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 081 8863163
  • Data zamieszczenia: 2015-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa 1A 1A
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 081 8863163
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa piasku do zimowego i bieżącego utrzymania dróg dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Puławach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Zadanie nr 1: Dostawę piasku wraz z rozładunkiem w maksymalnej ilości 2 000 Mg do siedziby Obwodu Drogowego RDW Puławy zlokalizowanego w Puławach przy ul. Dęblińskiej 29, 2) Zadanie nr 2: Dostawę piasku wraz z rozładunkiem w maksymalnej ilości 1 200 Mg do siedziby Obwodu Drogowego RDW Puławy zlokalizowanego w Annopolu przy ul. Skały 24. 2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, w ilościach zamawianych telefonicznie i potwierdzanych faksem lub pocztą elektroniczną przez upoważnionych pracowników. O potrzebie dostawy Wykonawca będzie informowany co najmniej 3 dni przed planowanym terminem dostawy. 3. Dostarczany piasek musi spełniać następujące wymagania: 1) Powinien być dobrej jakości, posiadać aktualne orzeczenie o jego przydatności do zimowego utrzymania dróg, wystawione przez niezależne laboratorium drogowe, nie wcześniej, niż 30 dni przed terminem pierwszej dostawy oraz być zgodny z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005 r.) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 2) Posiadać wskaźnik piaskowy powyżej 65 %, uziarnienie do 2 mm, ilość nadziarna nie więcej niż 15 %, nie dopuszcza się w nadziarnie ziaren większych niż 4 mm, zawartość ziaren drobniejszych niż 0,075 mm - nie więcej niż 5 %, nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń ilastych i gliniastych, nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak trawa, szczątki korzeni, konarów, itp.. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania kontroli wybranych partii dostaw celem sprawdzenia, czy dostarczany piasek spełnia wymagania, o których mowa w pkt. 4.. 5. W przypadku, gdy dostarczona partia piasku będzie budziła zastrzeżenia co do jakości, Zamawiający dokona kontroli dostawy. Przedstawiciele Zamawiającego przy udziale przedstawiciela Wykonawcy pobiorą 2 próbki dostarczonego piasku o masie 6 kg każda, z przeznaczeniem po 1 szt. dla każdej ze stron oraz sporządzą protokół z dostawy. Połowa piasku z próbki Zamawiającego dostarczona zostanie do badania w laboratorium specjalizującym się w wykonywaniu badań dla potrzeb drogownictwa. Druga połowa próbki pozostawiona będzie u Kierownika Obwodu Drogowego do czasu otrzymania wyników badań z laboratorium. Jeżeli wykonane badanie wykaże, że dostarczony materiał nie spełnia wymagań, o których mowa w pkt. 4.1) i 4.2) kosztem badania zostanie obciążony Wykonawca. 6. Partie dostaw, co do których w wyniku badań laboratoryjnych stwierdzono, że nie spełniają wymagań określonych przez Zamawiającego zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy. Za dostawy te, tj. materiał, transport, rozładunek Zamawiający nie zapłaci Wykonawcy wynagrodzenia. 7. Zakwestionowany piasek Wykonawca zobowiązany jest zabrać we własnym zakresie z magazynu Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia powiadomienia przez Zamawiającego o dostawie piasku niewłaściwej jakości. Po tym terminie Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami składowania i dozorowania piasku w magazynie Zamawiającego w wysokości 1% wartości netto zakwestionowanej partii dostawy za każdy dzień. 8. Dostarczenie trzech partii piasku niespełniającego wymogów Zamawiającego może spowodować wypowiedzenie umowy przez Zamawiającego w trybie natychmiastowym, nie dając Wykonawcy podstaw dochodzenia roszczeń z tego tytułu 9. Wykonawca zapewni dokonanie ważenia każdej partii dostawy. Ważenie winno zostać dokonane w obecności przedstawiciela Zamawiającego i będzie stanowiło podstawę do wydania dowodu Wz, sporządzenia protokołu odbioru dostawy i wystawienia faktury. Koszty ważenia ponosi Wykonawca. 10. Pojazdy samochodowe użyte do realizacji zamówienia muszą spełniać wymagania zawarte w art. 41 ust. 6 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U z 2007 r. nr 19 poz. 115) tj. nacisk na oś nie może przekraczać 8 ton. Przypadku stwierdzenia niezastosowania się do tych wymagań Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na pojedyncze zadania. Wykonawca może złożyć ofertę dowolną ilość zadań, wybranych przez siebie spośród zadań wyszczególnionych w pkt. III. 12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że dostarczany materiał spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). 13. Rozliczenie następować będzie na podstawie ceny jednostkowej wskazanej w ofercie. W skali ZDW w Lublinie szacunkowa wartość zamówienia wynosi: 292 974,90 zł netto. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia - udzielanego przez RDW w Puławach wynosi: 74 880,00 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokościach: 1) Na zadanie nr 1: 600,00 zł (słownie złotych: sześćset 00/100) 2) Na zadanie nr 2: 600,00 zł (słownie złotych: sześćset 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr: 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1) Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2) Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) treść gwarancji w miejscu, gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach