Przetargi.pl
Modernizacji drogi dojazdowej do pól i łąk w miejscowości Krasne od km 0 + 000 do km 0-564,75 (II etap nawierzchnia)

Gmina Uścimów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-109 Stary Uścimów,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8523026 , fax. 081 8523026
  • Data zamieszczenia: 2009-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uścimów
    21-109 Stary Uścimów, woj. lubelskie
    tel. 081 8523026, fax. 081 8523026
    REGON: 00054773800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacji drogi dojazdowej do pól i łąk w miejscowości Krasne od km 0 + 000 do km 0-564,75 (II etap nawierzchnia)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacji drogi dojazdowej do pól i łąk w miejscowości Krasne od km 0 + 000 do km 0-564,75 (II etap nawierzchnia) o następującym zakresie robót: * Wykonywane wykopów pod przepusty w gruncie kat. III i IV z wbudowaniem nadmiaru gruntu w pobocza - 16,0 m3 * Zasypanie wnęk za ściankami budowli inżynierskich - 6,0 m3 * Wykonanie ścianek czołowych przepustów drogowych jednootworowych z betonu B-15 wraz z wykonaniem zbrojenia - 10,3 m3 * mechaniczne oczyszczenie podbudowy - 2 507,4 m2 * skropienie bitumem nawierzchni drogowych - 2 507,4 m2 * Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną - 6,0 t * Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego standard 1, grubość warstwy - 5 cm warstwa ścieralna - 2 507,4 m2 * Ustawienie znaków drogowych - 23 szt. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone art.22 ust.1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków , z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Prawo Zamówień Publicznych tj. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że: a)wykonali co najmniej 3 roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia po­stępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 100 000 zł, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zo­stały wykonane należycie, Roboty tożsame to roboty związane z budową, modernizacją i remontem, dróg o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 zł każda. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 170, poz. 1217) w zakresie specjalności drogowej - co najmniej jedna osoba, i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawniania oraz dokumenty potwierdzające przynależność każdej z tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia, a zwłaszcza wykazali, że: a)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na łączną kwotę co najmniej 100 000 zł; b)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5)spełniają wymagania określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązani są załączyć do swych ofert następujące oświadczenia i dokumenty : Zgodnie art. 24 ust. 1 Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w celu: 1) potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, zamawiający żąda załączenia do oferty: a) formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załączony wzór; b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; c)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo ak­tualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Za­kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni­czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają­cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 oraz art., 24 ust. 1 i 2 Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; f) kosztorys ofertowy. 2) potwierdzenia opisanego przez zama­wiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia po­stępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zo­stały wykonane należycie, b) dokumentów stwierdzających, że osoby, którymi dysponuje wykonawca, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane w zakresie: -specjalności drogowej - co najmniej jedna osoba, 3)potwierdzenia opisanego przez zama­wiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędno­ścio­wo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wy­konawcy na łączną kwotę co najmniej 100 000 zł, dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; a)polisy lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1, lit. c, d i w ust. 2 pkt. 3 lit. b. Wykonawcy mają wspólnie spełnić warunki udziału w postępowaniu dotyczące wymaganych uprawnień, wiedzy i doświadczenia oraz sytuacji finansowej. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być uwierzytelnione przez tłumacza przysięgłego. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uscimowug.bip.e-zeto.com/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach