Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych, realizowana w formie bezgotówkowej na terenie całego kraju w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
    REGON: 57079116400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych, realizowana w formie bezgotówkowej na terenie całego kraju w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na terenie Rzeczypospolitej Polskiej paliw tj. benzyny bezołowiowej (Pb95), oleju napędowego (ON) oraz gazu LPG do pojazdów użytkowanych przez Urząd Miasta Piły, realizowana w formie bezgotówkowej, przy pomocy kart paliwowych. 2. Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup paliw na całodobowych stacjach paliwowych, na terenie całego kraju, w okresie od dnia 1 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r. System bezgotówkowej sprzedaży paliwa musi umożliwić prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji m.in. pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, numeru karty paliwowej itp. 3. Zamawiający przewiduje zakup paliwa w okresie obowiązywania umowy następujących ilościach: a) 9 082 litry benzyny bezołowiowej (Pb95) o minimalnej liczbie oktanowej 95; b) 25 700 litrów oleju napędowego (ON) o minimalnej liczbie cetanowej 51; c) 1 100 litrów gazu LPG UWAGA: w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ) ceny paliw należy podać według stanu na dzień 04 grudnia 2019 r. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę, na warunkach określonych w ofercie. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany deklarowanej ilości paliwa, określonej w pkt 3, w przypadku wykorzystania środków zapisanych na ten cel w budżecie gminy na 2020 r. 6. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 7. Paliwo pobierane będzie na stacjach wskazanych przez Wykonawcę na terenie miasta Piły i całego kraju, czynnych również w niedziele i święta, przez upoważnionych pracowników Urzędu Miasta Piły, wymienionych w załączniku nr 2 do umowy, poprzez tankowanie do zbiorników pojazdów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy. 8. Rozliczenie zakupu dokonywane będzie dwa razy w miesiącu. 9. Zakup paliwa będzie odbywał się bezgotówkowo, na podstawie kart identyfikacyjnych wydanych dla upoważnionych pracowników wymienionych w załączniku nr 2 do umowy. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Wydanie kart Zamawiającemu nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy. Karty zostaną wydane bezpłatnie. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 10. Zakup paliw odbywał się będzie zgodnie z cenami na stacji paliw Wykonawcy w momencie tankowania, pomniejszonymi o stały opust w % podany w ofercie. 11. Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz.U. z 2018 r. poz. 755) lub równoważne uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony Formularz oferty przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, będący podstawą do wyliczenia ceny oferty, 3. wykaz całodobowych stacji paliw Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ) – w celu oceny oferty, 4. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 5. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 6. zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach