Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliwa Pb95 i Pb98 do samochodów służbowych Oddziału Regionalnego KRUS w Poznaniu oraz podległych placówek terenowych

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-972 Poznań, Św. Marcin
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 530 920, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
    Św. Marcin 46/50
    60-972 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 530 920, , fax. -
    REGON: 12513262003460
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliwa Pb95 i Pb98 do samochodów służbowych Oddziału Regionalnego KRUS w Poznaniu oraz podległych placówek terenowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz Pb 98 ( zwanych dalej Paliwami) oraz usług mycia i odkurzania dla samochodów służbowych użytkowanych przez OR KRUS Poznań oraz podległe Placówki Terenowe KRUS w: Gniezno, Grodzisk Wlkp., Międzychód, Nowy Tomyśl, Szamotuły, Śrem, Środa Wlkp., Września, Piła, Czarnków, Wągrowiec, Złotów, Rawicz, Wolsztyn, Gostyń, Leszno, Kościan, Konin, Koło, Słupca, Turek, Ostrów Wlkp., Jarocin, Kalisz, Kępno, Krotoszyn, Ostrzeszów oraz Pleszew. 2. Zakup paliwa oraz usług mycia i odkurzania odbywać się będzie na podstawie kart paliwowych wystawionych przez Wykonawcę, bez konieczności każdorazowego wystawiania faktur VAT . 3. Zakup paliw oraz usług mycia i odkurzania realizowany będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, do 35 samochodów służbowych, których ilość w czasie obowiązywania umowy może ulec zmianie. 4. Sprzedawane paliwo musi spełniać wymagania określone w rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował na terenie ww. miast, w których położone są jednostki organizacyjne Zamawiającego lub w odległości nie większej niż 5 km od granic administracyjnych wyżej wymienionych miejscowości oraz w każdym mieście wojewódzkim w kraju minimum 1 stacją paliw oferującą zamawiane paliwo, honorujące wystawione przez niego karty paliwowe. 6. Przewidywana szacunkowa wielkość zamówienia w okresie trwania umowy wynosi: benzyna bezołowiowa Pb95 w ilości 69.000 litrów, benzyna bezołowiowa Pb98 w ilości 6.300 litrów, usługa mycia i odkurzania samochodów w zależności od potrzeb Zamawiającego nie przekroczy 3 % wartości brutto zakupionego Paliwa. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości paliwa oraz usług mycia i odkurzania samochodów w trakcie realizacji umowy. 8. Wykonawca nie będzie względem Zamawiającego wnosił roszczeń z tytułu zakupu mniejszej ilości paliwa lub usług niż określona w pkt 6. 9. Wykonawca zapewni możliwość tankowania samochodów służbowych Zamawiającego we wszystkie dni roku w godzinach pracy danej stacji paliw Wykonawcy. 10. Zamawiający będzie realizował czynności mające na celu umycie i odkurzenie samochodów służbowych na stacjach paliw Wykonawcy oferujących usługę wykonania mycia i odkurzania samochodu osobowego. 11. Szczegółowe warunki zamówienia zostały określone we wzorze umowy zawartym w Rozdziele II SIWZ. 12. Kod określony według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 09132100-4 – Benzyna bezołowiowa, 50112300-6 – Mycie samochodów i podobne usługi. 13. Zamawiający w załączniku nr 8 zawartym w Rozdziale III SIWZ podaje informacje z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 14. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany jest oświadczyć na formularzu ofertowym, że spełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne z dnia 10.04.1997r. (tj. Dz. U. z 2020 poz. 833 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.Oświadczenia składane wraz z ofertą 1.Wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 zawartym w Rozdziale III SIWZ, podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną. Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację czytelnie: (imię i nazwisko) lub nieczytelnie ( z imienną pieczątka). 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca wraz z ofertą złoży aktualne na dzień składania ofert oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i nr 3 zawartymi w Rozdziale III SIWZ. Informacje zawarte w ww. oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczenia oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących załączniki nr 2 i nr 3 zawartych w Rozdziale III SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 zawartym w Rozdziale III SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców ww. oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, dołącza do oferty wypełniony załącznik nr 5 zawarty w Rozdziale III SIWZ. 5.Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającymi należyte wykonanie zamówienia publicznego, oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, Zamawiający żąda zobowiązania, poprzez złożenie załącznika nr 6 zawartego w Rozdziale III SIWZ. B.Oświadczenia składane obligatoryjnie przez wszystkich Wykonawców w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 zawartego w Rozdziale III SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. C.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp przedstawia Zamawiającemu w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt III.4 ppkt1a) ogłoszenia .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach