Przetargi.pl
Zakup paliwa do pojazdów należących lub będących w posiadaniu Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-623 Poznań, ul. Wilczak
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 290 180 , fax. 618 290 187
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
    ul. Wilczak 53
    61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 290 180, fax. 618 290 187
    REGON: 63114696200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: wojewódzka samorządowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliwa do pojazdów należących lub będących w posiadaniu Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON w systemie sprzedaży bezgotówkowej do pojazdów przystosowanych do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy i szkoleń stanowiących własność lub będących w posiadaniu Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu, w tym : a) benzyna bezołowiowa Pb 95 – 66.000 l, b) olej napędowy – 22.000 l.Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup w/w paliwa na stacjach paliw na terenie m. Poznania oddalonych od siedziby Zamawiającego maksymalnie do 5 km. Sukcesywna (zgodnie z potrzebami Zamawiającego) dostawa paliw do pojazdów WORD w Poznaniu będzie polegać na : a) bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników pojazdów Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 1 do umowy przy użyciu oznaczonych numerem rejestracyjnym kart paliwowych lub kart na okaziciela b) potwierdzeniu każdego tankowania przez Zamawiającego paragonem (lub dowodem wydania jak np. wydruk z terminalu) zawierającym : datę i godzinę tankowania, stan licznika, ilość, rodzaj, cenę brutto zakupionego paliwa, numer rejestracyjny pojazdu. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilości zamówienia w stosunku do zapotrzebowania określonego w pkt.3. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega, że liczba pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego może w czasie trwania umowy ulec zmianie. Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz.1680 ze zm. ). Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2014r. poz.1853 ze zm.). Wykonawca zapewnia właściwą jakość dostarczanego paliwa zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami jakościowymi.Na żądanie Zamawiającego Wykonawca okazuje i załącza do faktury świadectwa jakości z potwierdzeniem, że dotyczą one przedmiotowej dostawy paliwa. Wymagana jest staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa dla działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. Pojazdy WORD w Poznaniu, które będą korzystały z paliwa są następujące: a) osobowe – 22 (Kia Rio) (benzyna) b) osobowo-dostawcze (Opel Vivaro i Peugeot Boxer) – (olej napędowy) c) ciężarowe – 2 (olej napędowy) d) motocykle Yamaha – 6 (benzyna) e) motorowery – 2 (benzyna) f) ciągniki rolnicze - 2 (olej napędowy) Zamawiający zastrzega sobie prawo do nabycia lub zbycia pojazdów, w takim przypadku ich liczba będzie aktualizowana na bieżąco. Karty paliwowe będą wystawiane bezpłatnie w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia liczby kart w trakcie trwania umowy w przypadku zwiększenia liczby samochodów znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego, które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć bezpłatnie w jak najkrótszym terminie (maksymalnie do 10 dni roboczych) od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania. Karty będą wystawiane na numer rejestracyjny pojazdu Zamawiającego oraz trzy karty na okaziciela. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień – koncesji, o której mowa w art.32 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 833 ze zm.); Zamawiający będzie żądał dokumentu określonego w pkt. V ust.1 pkt.b siwz
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy; dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu ( w tym pełnomocnictwa), o ile te uprawnienia nie wynikają z dokumentów rejestrowych. jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt.IV siwz powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (załącznik nr 2a i 2b do siwz). oświadczenie o przynależności lub nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art.24 ust.1 pkt.23) ustawy pzp zgodnie z załącznikiem nr 2c do siwz; UWAGA – zgodnie z art.24 ust.11 ustawy pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach