Przetargi.pl
Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń

Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia ogłasza przetarg

  • Adres: 63-800 Gostyń, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5752110-13 , fax. 655 752 142
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia
    ul. Rynek 2
    63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5752110-13, fax. 655 752 142
    REGON: 52573100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.gostyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części, wg poniższego zakresu usługi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na wybraną część lub obie części (na odrębnych formularzach ofertowych). Zamawiający zleci wykonanie przedmiotowej usługi w ramach posiadanych środków finansowych, zaplanowanych w projekcie planu finansowego na 2020 rok. CZĘŚĆ I - Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie gminy Gostyń – miasto CZĘŚĆ II - Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie gminy Gostyń – wsie Uwaga: dotyczy cz. I i cz. II - Zamawiający zastrzega sobie możliwość telefonicznego sygnalizowania innych miejsc niebezpiecznych, nieobjętych zamówieniem podstawowym. Zakres usług obejmuje ponadto: 1. Prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pracy sprzętu oraz codzienne raportowanie Zamawiającemu o wykonanych pracach. Raport ten winien być przekazany Zamawiającemu drogą elektroniczną lub w wersji papierowej każdorazowo po podjętych działaniach do godz. 12:00 – w cyklu dobowym (od godz. 7:00 do godz. 7:00). Niedostarczenie tego raportu w wyznaczonym terminie może stanowić podstawę do niezaliczenia wykazanych prac; 2. Lokalizacja bazy sprzętowej: cz. I i cz. II - baza sprzętowa oraz magazynowa winna znajdować się w odległości nie większej niż 15 km od granic miasta Gostynia; 3. Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie w sposób zapewniający ciągłość przejazdu stosownie do istniejących warunków atmosferycznych; 4. Usuwanie śniegu z ulic lub dróg przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów w szczególności: na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych; 5. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia całodobowego telefonicznego dyżuru na potrzeby zimowego utrzymania dróg oraz do przystąpienia do usług każdorazowo nie później niż 2 godz. po ustaniu opadów śniegu oraz niezwłocznie (nie później niż 1 godz.) po wystąpieniu gołoledzi; a także na każdorazowe wezwanie Zamawiającego. 6. Wykonawca zapewni właściwą organizację i koordynację usługi poprzez zabezpieczenie niezbędnego personelu i sprzętu. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo usługi; 8. Sprzęt i maszyny przewidziane do realizacji zamówienia utrzymane winny być w ciągłej gotowości do działania; 9. Obsługa, naprawy i remonty sprzętu przewidzianego do wykonania usługi należą do obowiązków Wykonawcy; 10. Czas pracy to faktyczny czas pracy sprzętu przy odśnieżaniu i posypywaniu ulic - dojazd do bazy w związku z załadunkiem lub tankowaniem sprzętu nie będzie zaliczany do czasu pracy; 11. Wykonawca zobowiązany jest do używania mieszanki solno piaskowej przygotowanej przez Zamawiającego i magazynowanej na terenie ZGKiMu w Gostyniu przy ul. Nad kanią 107. 12. Wykonawca będzie przestrzegał przepisów bhp oraz przepisów wynikających z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2018 poz. 1990 ze zm.); 13. Wykonawca będzie dyspozycyjny przez całą dobę, także w niedziele, soboty i dni wolne od pracy, do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg; 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane w czasie prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg w stosunku do osób trzecich; 15. Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody zaistniałe w toku realizacji umowy z przyczyn leżących po jego stronie; 16. W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich Wykonawca zobowiązuje się do jej pokrycia w pełnej wysokości; 17. Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowany czas sprzętu udokumentowane poprzez raporty pracy potwierdzone przez pracowników Urzędy Miejskiego w Gostyniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę musi wnieść wadium na każdą część osobno w wysokości: część I - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), część II – 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium (oryginał gwarancji). 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3. Oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach