Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Górze

Powiatowy Zarząd Dróg w Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Armii Polskiej 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5444527 , fax. 065 5444527
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Górze
    ul. Armii Polskiej 15 15
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5444527, fax. 065 5444527
    REGON: 02071739500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 3. Opis przedmiotu zamówienia: - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych: benzyny bezołowiowej (Pb95), oraz oleju napędowego (ON), polegająca na tankowaniu pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczenia transakcji. - Miejsce, lub miejsca wykonywania zamówienia wskazane przez Wykonawcę powinno znajdować się w promieniu 12km, od siedziby Zamawiającego. - Rozliczenie dostaw odbywać się będzie przelewem bankowym w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury. - Wykonawca wystawia faktury na koniec każdego miesiąca kalendarzowego, na podstawie asygnat - tankowań poszczególnych pojazdów Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu rabatu cenowego na podstawie formularza cenowo-ofertowy - (załącznik nr 1 do SIWZ), przez cały okres trwania umowy. - Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w stosownych normach i przepisach w szczególności: PN-EN 228 paliwa dla pojazdów silnikowych -benzyna bezołowiowa. PN-EN 590 paliwa dla pojazdów silnikowych- oleje napędowe. Rozporządzenie ministra Gospodarki i Pracy w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 19 października 2005r. - Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i asortymentowym w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. - Wielkość zamówienia (ilość litrów) jest zależna od ceny jednostkowej poszczególnych asortymentów w dniu złożenia oferty i może nieznacznie ulec zmianie w granicach zakładanych środków przeznaczonych na realizację zamówienia. - Szacunkowe ilości i asortyment paliw płynnych, będących przedmiotem zamówienia: Benzyna bezołowiowa (Pb95) 5 500 litrów, Olej Napędowy (ON) 32 000 litrów. Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV 09.13.21.00-4 (benzyna bezołowiowa) 09.13.40.00-7 (olej napędowy) 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 5. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy wraz z wnioskiem o dopuszczeniu do udziału złożą ww. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 oraz złożą opisane niżej informacje i dokumenty. 2.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do spełnienia wszelkich warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę wraz z wymaganymi załącznikami. 4.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.Posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 6.Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał co najmniej jedną stację zlokalizowaną w promieniu nie większym niż 12 km od siedziby zamawiającego. 7.Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a)nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. b)podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. c)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. d)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. e)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 8. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: a)jest niezgodną z ustawą, lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji c)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert e)zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 89 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny f)Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny g)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1) - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 2). - parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (zał. nr 3) - formularz cenowy (zał. nr 4) B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce - zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. C zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. C. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do re?prezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo lub upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowy?mi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno być dołączone do oferty. - Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. - Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Procentowy upust od ceny jednostkowej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach