Przetargi.pl
USŁUGA POLEGAJĄCA NA UTRZYMANIU W CZYSTOŚCI I PORZĄDKU PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH I INNYCH MIEJSC UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Wrocławska 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3152186 , fax. 071 3152578
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Wrocławska 18 18
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3152186, fax. 071 3152578
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA POLEGAJĄCA NA UTRZYMANIU W CZYSTOŚCI I PORZĄDKU PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH I INNYCH MIEJSC UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w czystości i porządku przystanków komunikacyjnych i innych miejsc użyteczności publicznej na terenie Gminy Długołęka. 2.Zakres przedmiotu zamówienia, określonego w ust. 1, polegać będzie na: 1)opróżnianiu pojemników na odpady i odbiór tych odpadów z przystanków komunikacyjnych (wykaz przystanków stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy), 2)uprzątnięciu i odbiorze odpadów znajdujących się na terenie danego przystanku komunikacyjnego i terenu przylegającego do tego przystanku w odległości do 2m, 3)utrzymaniu w czystości konstrukcji przystanków poprzez ich mycie, usuwanie substancji i elementów niezwiązanych z przystankami komunikacyjnymi, 4)opróżnianiu pojemników i odbiorze odpadów z placów zabaw oraz utrzymaniu w czystości terenu przylegającego do pojemnika na odpady w odległości do 2 m (wykaz pojemników stanowi załącznik nr 2 do projektu umowy), 5)opróżnianiu pojemników i odbiorze odpadów z innych miejsc użyteczności publicznej, wskazanych przez Zamawiającego, oraz na utrzymaniu w czystości terenu przylegającego do pojemnika na odpady w odległości do 2 m (wykaz pojemników z ich lokalizacją stanowi załącznik nr 2 do projektu umowy), 6)opróżnianiu i odbiorze odpadów z 4 pojemników zlokalizowanych przy Urzędzie Gminy Długołęka, 7)myciu pojemników na odpady. 3.Zamawiający wymaga, by częstotliwość realizacji przedmiotu zamówienia była następującą: 1)opróżnianie pojemników na odpady i odbiór tych odpadów z przystanków komunikacyjnych: a)raz w tygodniu we wsiach: Brzezia Łąka, Długołęka, Kiełczów, Mirków, Szczodre, Wilczyce, b)co dwa tygodnie - pozostałe miejscowości gminy Długołęka 2)uprzątnięcie i odbiór odpadów znajdujących się na terenie danego przystanku komunikacyjnego i terenu przylegającego do tego przystanku w odległości do 2m: a)1 raz w tygodniu we wsiach: Brzezia Łąka, Długołęka, Kiełczów, Mirków, Szczodre, Wilczyce, b)co dwa tygodnie - pozostałe miejscowości gminy Długołęka. 3) utrzymanie w czystości konstrukcji przystanków poprzez ich mycie, usuwanie substancji i elementów niezwiązanych z przystankiem komunikacyjnym - 1 raz w miesiącu. 4) opróżnianie pojemników i odbiór odpadów z placów zabaw oraz utrzymanie w czystości terenu przylegającego do pojemnika na odpady w odległości do 2 m - co dwa tygodnie; 5) opróżnianie pojemników i odbiór odpadów z innych miejsc użyteczności publicznej wskazanych przez Zamawiającego oraz utrzymanie w czystości terenu przylegającego do pojemnika na odpady w odległości do 2 m - 2 razy w miesiącu; 6) opróżnianie i odbiór odpadów z 4 pojemników zlokalizowanych przy Urzędzie Gminy w Długołęce - 2 razy w miesiącu; 7) mycie pojemników na odpady - 1 raz w roku; 4. Realizacja przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 odbywać się będzie na podstawie harmonogramu ustalonego przez Wykonawcę, a zatwierdzonego przez Zamawiającego, przy zastrzeżeniu, że może on podlegać modyfikacji jedynie po akceptacji przez Zamawiającego (przedmiotowy harmonogram musi być zgodny z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego w ust. 3). 5.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram obejmujący I kwartał świadczenia usług, do akceptacji Zamawiającego najpóźniej na 3 dni przed dniem wyznaczonym na dzień podpisania umowy. 6. Zamawiający informuje, iż planuje zakup do 15 szt. nowych pojemników (koszy ulicznych i pojemników 110l bądź 220l), w razie zgłoszonego zapotrzebowania, np. w związku z powstaniem nowego przystanku komunikacyjnego lub placu zabaw. 7. Wartość umowy w okresie jej trwania nie może przekroczyć 90 000,00zł brutto (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3)Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4)Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury VAT. 5)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do SIWZ oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6)Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (z zastrzeżeniem art. 94 ust. 1a ustawy). 7)Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (z zastrzeżeniem art. 85 ust. 2 ustawy). 8)Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego usługami w ramach przedmiotu zamówienia. 9)Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność gospodarczą. 10)Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania usługi objętej przedmiotem zamówienia. 11)Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje bazą sprzętową niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia. 12)Oświadczenie, że Wykonawca posiada decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Długołęka wydaną na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r., nr 236, poz. 2008 ze zm.). 13)Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne. 14)Oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 15)Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczonych w profilu nabywcy. Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu w systemie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3)Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4)Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury VAT. 5)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do SIWZ oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6)Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (z zastrzeżeniem art. 94 ust. 1a ustawy). 7)Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (z zastrzeżeniem art. 85 ust. 2 ustawy). 8)Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego usługami w ramach przedmiotu zamówienia. 9)Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność gospodarczą. 10)Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania usługi objętej przedmiotem zamówienia. 11)Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje bazą sprzętową niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia. 12)Oświadczenie, że Wykonawca posiada decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Długołęka wydaną na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r., nr 236, poz. 2008 ze zm.). 13)Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne. 14)Oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 15)Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczonych w profilu nabywcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach