Przetargi.pl
Wykonywanie usług w zakresie utrzymania w czystości chodników i placów na terenie miasta Kłodzka i prowadzenia na nich akcji ZIMA

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600 , fax. 074 8674062
  • Data zamieszczenia: 2016-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, fax. 074 8674062
    REGON: 00052605000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług w zakresie utrzymania w czystości chodników i placów na terenie miasta Kłodzka i prowadzenia na nich akcji ZIMA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości wyznaczonych chodników, placów miejskich, ciągów pieszo-jezdnych, zatok, parkingów, przystanków komunikacji i przykrawężnikowej części jezdni w okresie od 01 kwietnia 2016 r. do 31 marca 2017 r., w tym prowadzeniu akcji zima w okresie od 01 listopada 2016 do 31 marca 2017 roku na wyznaczonych terenach, zgodnie z przyjętymi standardami. Lokalizacja: wyznaczone tereny (zał. nr 7, 8, 10 do SIWZ); Prace będące przedmiotem przetargu będą wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów porządkowych i sanitarnych, spełnienie wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów. CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA USŁUGI. Wykonywanie usług w zakresie utrzymania w czystości chodników i placów na terenie miasta Kłodzka i prowadzenia na nich akcji zima. 1.Przez utrzymanie w czystości chodników i placów rozumie się: 1)ręczne lub mechaniczne zamiatanie powierzchni wskazanych w załączniku nr 7 i 10, w celu usunięcia wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń (m.in. piasku, błota, papierów, liści, odchodów zwierzęcych i innych zanieczyszczeń), zgodnie z wyznaczonymi standardami, 2)usuwanie piasku, papierów, liści i innych zanieczyszczeń z przykrawężnikowej części jezdni ulic bezpośrednio przyległych do obsługiwanych chodników; 3)opróżnianie ulicznych koszy na odpady (ok. 250 szt.), oraz ich konserwacja (prostowanie, malowanie, nadzorowanie położenia, umieszczanie ich w stałych miejscach oraz przemieszczanie ich w nowe miejsca wyznaczone przez Zamawiającego); 4)usunięcie raz w miesiącu plakatów i ogłoszeń ze słupów ogłoszeniowych (szt.23) i oświetlenia ulicznego znajdujących się przy chodnikach i placach objętych umową, 5)raz w miesiącu oczyszczenie studni osadczych, wpustów kanalizacji deszczowej oraz odwodnień liniowych zlokalizowanych na chodnikach i placach wyznaczonych do utrzymania w czystości, 6)zapewnienie czystości miasta w trakcie i po imprezach masowych (zgodnie z załącznikiem nr 9) organizowanych przez Zamawiającego, w tym opróżnianie dostarczonych przez Zamawiającego rozstawionych dodatkowo pojemników na odpady o poj. 110 l. w liczbie nieprzekraczającej 5 szt.; 7)utrzymanie infoboxów znajdujących się na obsługiwanych terenach, tj. umycie raz w tygodniu obudowy i ekranu oraz usunięcie ewentualnych niepożądanych elementów (np. naklejki, ogłoszenia itp.). Standardy utrzymania w czystości chodników i placów: Standard A codzienne (od poniedziałku do niedzieli) wysprzątanie wyznaczonych powierzchni w godzinach przedpołudniowych (do godziny 10.00) oraz w godzinach popołudniowych (do godziny 19.00), wraz z opróżnieniem znajdujących się na nich koszy na odpady; Standard B codzienne (od poniedziałku do soboty) wysprzątanie wyznaczonych powierzchni do godziny 13.00, wraz z opróżnieniem znajdujących się na nich koszy na odpady; Standard C 1)dwa razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek) wysprzątanie wyznaczonych powierzchni do godziny 13.00; 2)codziennie (od poniedziałku do soboty): opróżnienie znajdujących się na tych terenach koszy na odpady. 2.Przez prowadzenie akcji zima rozumie się: 1)uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z wyznaczonych terenów, 2)ustawienie na terenach objętych akcją zima plastikowych lub metalowych skrzyń na materiały uszorstniające, przy czym skrzynie te muszą zapewniać odizolowanie nagromadzonych w nich materiałów od podłoża, w terminie zapewniającym zabezpieczenie akcji zima, 3)wykonywanie wszelkich prac związanych z odśnieżaniem i likwidacją śliskości na chodnikach, placach, zatokach, parkingach i przystankach komunikacji, wskazanych w załączniku nr 7 i 10 , w okresie zimowym, w godzinach od 4.00 do 20.00. 3)opróżnianie ulicznych koszy na odpady (ok. 250 szt.), oraz ich konserwacja (prostowanie, malowanie, nadzorowanie położenia, umieszczanie ich w stałych miejscach oraz przemieszczanie ich w nowe miejsca wyznaczone przez Zamawiającego); 4)usunięcie raz w miesiącu plakatów i ogłoszeń ze słupów ogłoszeniowych (szt.23) i oświetlenia ulicznego znajdujących się przy chodnikach i placach objętych umową, 5)wyznaczenie osób nadzorujących prowadzone prace ze strony wykonawcy, dyspozycyjnych w godzinach od 04.00 do 24.00, wyposażonych w łączność telefoniczną, 6)posypywanie chodników i placów realizowane będzie przy użyciu soli drogowej lub mieszanki soli drogowej z piaskiem, 7)oczyszczanie chodników, placów, zatok, parkingów i przystanków komunikacji z materiałów uszorstniających używanych przy likwidowaniu śliskości w trakcie akcji zima, w momencie wystąpienia odwilży, 8)Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wystąpienia opadów śniegu oraz oblodzenia poza terminem prowadzenia akcji zima Wykonawca zobowiązany jest do jej podjęcia zgodnie z przyjętymi standardami. Standardy zimowego utrzymania w czystości chodników i placów: 1)standardem A utrzymania chodników i placów objętych akcją zima jest przystąpienie do odśnieżania (likwidacji śliskości) w chwili rozpoczęcia opadów i usunięcie świeżego śniegu oraz likwidacja śliskości w ciągu 2-ch godzin po zakończeniu opadów, jednakże grubość pokrywy śnieżnej na chodniku nie może przekroczyć 5 cm. Chodniki muszą być odśnieżane i posypywane na całej szerokości. Na placach i ciągach pieszo jezdnych dopuszcza się wykonanie ścieżek o minimalnej szerokości 2 m, z wykonaniem dojść do budynków i lokali użytkowych. Błoto pośniegowe na chodnikach i ścieżkach dopuszczone jest do 4-ch godzin od zakończenia odśnieżania. Po zakończeniu odśnieżania na placach i ciągach pieszo jezdnych należy przystąpić do pryzmowania śniegu. 2)standardem B utrzymania chodników i placów objętych akcją zima jest usunięcie świeżego śniegu oraz likwidacja śliskości w ciągu 2-ch godzin po zakończeniu opadów, jednakże grubość pokrywy śnieżnej na chodniku nie może przekroczyć 10 cm. Chodniki muszą być odśnieżane na szerokości umożliwiającej komunikację min. 1 m. Błoto pośniegowe na chodnikach dopuszczone jest do 4 godzin od zakończenia odśnieżania Zamawiający wymaga dostarczania miesięcznych sprawozdań z ilości zebranych odpadów z koszy ulicznych w wyniku wykonywania usługi objętej zamówieniem i przekazanych do zagospodarowania w następującym zakresie: 1)miesiąc którego dotyczy sprawozdanie 2)kod odpadu, 3)rodzaj odpadu, 4)masa odpadu z podziałem na odpady zebrane i przekazane do zagospodarowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 5.000 zł.(pięć tysięcy złotych 0 100) 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy PZP. Wadium wniesione w pieniądzach Wykonawca wpłaca przelewem przed terminem składania ofert na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strzelinie o w Kłodzku 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050 , z adnotacją Wadium - wykonywanie usług w zakresie utrzymania w czystości chodników i placów na terenie Miasta Kłodzka i prowadzenia na nich Akcji ZIMA. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 3. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument winien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem. Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji i poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie prawidłowo zabezpieczona wniesionym wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art.46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bip.klodzko.pl w zakładce Przetargi zamówienia publiczne powyżej 30000
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach