Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych do pojazdów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku i Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-001 Gdańsk, ul. Trakt św. Wojciecha 293
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3094911 do 13 , fax. 058 3094634
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska
    ul. Trakt św. Wojciecha 293 293
    80-001 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3094911 do 13, fax. 058 3094634
    REGON: 00016231700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.wios.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych do pojazdów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku i Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są, zgodne z potrzebami Zamawiającego, dostawy w roku 2010 r., paliw płynnych tj. etyliny bezołowiowej (Pb 95) i oleju napędowego (ON) do pojazdów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku i Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku, w formie bezgotówkowych, sukcesywnych transakcji przy użyciu kart elektronicznych zabezpieczonych kodem PIN, wystawionych na samochody służbowe Zamawiającego. Szacunkowe ilości poszczególnych rodzajów paliw określa się na: etylina bezołowiowa (Pb 95) - do wysokości 10.581 litrów, olej napędowy (ON) - do wysokości 19.981 litrów Wartość zakupionego paliwa nie może przekroczyć kwoty ustalonej na ten cel w planie finansowym Zamawiającego na rok 2010. Tankowanie paliwa obejmować będzie 12 pojazdów (samochodów) w tym 7 zasilanych ON a 5 zużywających benzynę bezołowiową Pb 95. Paliwo zapewni ciągłość pracy środków transportu i umożliwi wypełnianie statutowych zadań Zamawiającego tj. między innymi zadań kontrolnych oraz wynikających z prowadzonego monitoringu środowiska. Wymagania istotne dla Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia. 1. Wykonawca musi posiadać stacje paliw zlokalizowane w promieniu nie przekraczającym 5 kilometrów od niżej wymienionych siedzib Zamawiającego: - 80-001 Gdańsk, Trakt Św. Wojciecha 293; - 76-200 Słupsk, ul. Kniaziewicza 30 a także stacje zlokalizowane na terenie objętym działalnością poszczególnych jednostek tj.: - dla WIOŚ w Gdańsku - powiaty wejherowski, pucki, kartuski, kościerski, gdański, starogardzki, tczewski, nowodworski, malborski, sztumski, kwidzyński, - dla Delegatury WIOŚ Gdańsk z siedzibą w Słupsku - powiaty słupski, lęborski, bytowski, człuchowski, chojnicki. 2. Wykonawca musi posiadać techniczne możliwości rozliczania i dokumentowania tankowania pojazdów Zamawiającego za pomocą kart elektronicznych, wydawanych indywidualnie na poszczególne pojazdy, które określać będą, między innymi, jego markę i numer rejestracyjny. 3. Tankowanie paliw na stacjach Wykonawcy powinno być realizowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów stanowiących własność Zamawiającego. 4. Wykonawca musi zapewnić sprzedaż paliwa do kanistrów. Sprzedaż będzie się odbywać na podstawie karty wystawionej na okaziciela. 5. Dopuszcza się zmianę ilości oraz marek pojazdów Zamawiającego objętych dostawą paliw, wynikającą z wymiany posiadanego taboru lub zakupu nowych pojazdów. 6. Dostawy do środków transportu WIOŚ będą realizowane systematycznie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy uzależnione będzie od faktycznej ilości zakupionego w 2010 roku paliwa. Maksymalna cena zamówienia, określona w umowie, nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do realizacji umowy do tej wartości, ani podstawy dochodzenia odszkodowania przez Wykonawcę. 7. Każdorazowa sprzedaż paliwa będzie dokonywana według cen obowiązujących na stacji Wykonawcy w dniu tankowania, na której dokonano bezgotówkowej transakcji, pomniejszonych o rabat wynikający z oferty Wykonawcy. Udzielony rabat, obowiązywał będzie przez cały okres realizacji umowy. 8. Wykonawca musi zapewnić sprzedaż paliwa na stacjach paliw czynnych całą dobę, siedem dni w tygodniu. 9. Faktury za transakcje dokonywane przy użyciu kart elektronicznych winny być wystawiane przez Wykonawcę dwa razy w miesiącu (za okres od 1-go do 15 dnia miesiąca i od 16-tego do ostatniego dnia miesiąca). Należność realizowana będzie przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze, w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury przez Zamawiającego (cykl dwutygodniowy). 10. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić pełny monitoring transakcji z uwzględnieniem: daty tankowań, miejsca tankowań, ilości tankowanego paliwa, ceny 1 litra paliwa, wartości zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu, numeru rejestracyjnego samochodu. 11. Wykonawca winien zagwarantować możliwość zakupu materiałów eksploatacyjnych do pojazdów Zamawiającego (płyny do spryskiwaczy, oleje, żarówki, kosmetyki samochodowe, itp.). 12. Dostarczane przez Wykonawcę paliwo musi odpowiadać parametrom aktualnie obowiązujących Polskich Norm, oraz spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005r (Dz. U. z 2005r, Nr 216, poz. 1825 ze zm.). 13. Wykonawca na żądanie Zamawiającego umożliwi wgląd na stacji paliw Wykonawcy do aktualnego atestu jakościowego paliwa. 14. Zamawiający nie będzie zobowiązany do realizacji zakupu, przedmiotu dostawy, w pełnym zakresie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej a także: - spełniają wymagania określone w ustawie Pzp i niniejszej siwz; - posiadają stacje paliw zlokalizowane w promieniu nie przekraczającym 5 kilometrów od siedzib Zamawiającego w Gdańsku i Słupsku; - posiadają techniczne możliwości rozliczania i dokumentowania tankowania pojazdów Zamawiającego za pomocą kart elektronicznych, wydawanych indywidualnie na poszczególne pojazdy, które określać będą między innymi jego markę i numer rejestracyjny; - zapewniają sprzedaż paliwa na stacjach paliw czynnych całą dobę, siedem dni w tygodniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. Ocena spełniania opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu, dokonywana będzie w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia - określone w punkcie VI siwz, metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, ( rozdział V pkt. 1 siwz) oraz Wykonawców, którzy nie spełniają warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca dołączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art.22 ust.1 ustawy Pzp oraz, że Wykonawca nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - na druku stanowiącym załącznik nr 3 do siwz; b) ważną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, dołącza do oferty oświadczenie - na druku stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, dołącza do oferty oświadczenie - na druku stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. 4. Inne dokumenty, jakie Wykonawca winien dołączyć do oferty pod rygorem odrzucenia oferty: - Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy Wykonawcy - stanowiący zał. 1 do siwz; - Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy - stanowiący zał. 2 do siwz; - Pełnomocnictwo w oryginale, potwierdzające jego zakres i uprawnienia osób (o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentu rejestracyjnego tj. KRS-u lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej), podpisane przez mocodawcę (osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wielkość rabatu dla Pb95
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.wios.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach