Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń Zespołu Obsługi Oświaty i Sportu w Nidzicy w 2014 r.

Zespół Obsługi Oświaty i Sportu w Nidzicy ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 6252457 , fax. 89 6252457
  • Data zamieszczenia: 2013-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu w Nidzicy
    ul. Kolejowa 5 5
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 6252457, fax. 89 6252457
    REGON: 51033365200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń Zespołu Obsługi Oświaty i Sportu w Nidzicy w 2014 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w 2014 r. do pojazdów i sprzętu Zespołu Obsługi Oświaty i Sportu w Nidzicy oleju napędowego w ilości szacunkowej 15.000 litrów i benzyny bezołowiowej 95 w ilości szacunkowej 700 litrów. 2. Olej napędowy i benzyna bezołowiowa 95 muszą odpowiadać obowiązującym wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 228 i PN-EN 590, być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2013 r., poz. 1058) i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (tj. Dz. U. Nr 55, poz.332). 3.Dostawa będzie realizowana sukcesywnie poprzez tankowanie oleju napędowego i benzyny na stacji paliw zlokalizowanej w granicach administracyjnych miasta i Gminy Nidzica. 4. Dostawa będzie realizowana na zasadzie bezgotówkowego tankowania z comiesięcznym okresem rozliczeniowym i minimum 14 dniowym terminem płatności. 5. Podstawą do wzajemnych rozliczeń będzie miesięczne zestawienie wydania paliwa dla poszczególnych pojazdów Zamawiającego w przypadku oleju napędowego oraz do kanistra w przypadku benzyny bezołowiowiej 95 z uwzględnieniem daty tankowania, ilości i rodzaju paliwa, nazwy sprzętu, numeru rejestracyjnego pojazdu lub sprzętu, który został zatankowany, nazwiska i podpisu odbiorcy. 6.Zamawiający nie dopuszcza ograniczeń godzinowych (stacja powinna być czynna 24 godziny na dobę) w wykonywaniu zamówienia oraz ograniczeń limitu dziennych transakcji. 7.Określona ilość paliwa jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości paliwa. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości benzyny i oleju napędowego faktycznie zakupionego przez zamawiającego podczas realizacji umowy. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli jakości dostarczonego paliwa pod względem jego zgodności z wymogami zamówienia poprzez losowe pobranie próbki przy udziale obu stron umowy, a w przypadku wątpliwości co do jakości paliwa oddanie jej do niezależnej analizy laboratoryjnej. Zamawiający ponosi koszty przeprowadzenia analiz, a w przypadku analiz potwierdzających niezgodności jakości paliwa z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2013 r., poz. 1058) i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (tj. Dz. U. Nr 55, poz.332), koszty wykonanej analizy obciążają wykonawcę. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach