Przetargi.pl
DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH do samochodów będących w dyspozycji Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej poprzez sprzedaż w sieci publicznych stacji paliwowych

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, ul. Wrocławska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3175646
  • Data zamieszczenia: 2014-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Wrocławska 2 2
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3175646
    REGON: 93195009200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH do samochodów będących w dyspozycji Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej poprzez sprzedaż w sieci publicznych stacji paliwowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa paliw płynnych do samochodów/pojazdów będących w dyspozycji Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej poprzez sprzedaż w sieci publicznych stacji paliwowych: etyliny Pb 95 i oleju napędowego. 2. Dostawa polegać będzie na bezpośrednim tankowaniu na stacjach Wykonawcy. Wykonawca musi dysponować ogólnokrajową siecią publicznych stacji paliw płynnych zaopatrzonych w paliwa będące przedmiotem zamówienia. 1 (jedna) stacja musi znajdować się na terenie Środy Śląskiej. 3. Szacunkowe potrzeby Zamawiającego na paliwo w trakcie obowiązywania umowy, wynoszą: Olej napędowy ON - 56 880 l Etylina Pb 95 - 13 034 l 4. Podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5. Sprzedaż będzie dokonywana bezgotówkowo przy wykorzystaniu kart paliwowych , wydanych przez Wykonawcę, których ilość na dzień dzisiejszy wynosi 13 sztuk. Ilość kart może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. 6. Zapłata będzie dokonywana w formie przelewu na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia doręczenia faktury VAT. 7.Termin wykonania zamówienia: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sredzki.pl (zakładka: Zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach