Przetargi.pl
Dostawa paliw do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łukcie

Zespół Szkół nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 14-105 Łukta, ul. Warszawska 17
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6475135 , fax. 089 6475135
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół nr 1
    ul. Warszawska 17 17
    14-105 Łukta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6475135, fax. 089 6475135
    REGON: 51089007400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łukcie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup) paliw na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łukcie w następujących ilościach szacunkowych. - Olej napędowy ON - 14000 litrów, - Benzyna bezołowiowa Pb 95 - 110 litrów. Wskazane powyżej ilości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy i mogą ulec zmianie. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości paliw. 2. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) CPV: 09134100-8 Olej napędowy CPV: 09132100-4 Benzyna bezołowiowa 3. Dostawa paliw realizowana będzie sukcesywnie, w zależności od pojawiających się potrzeb Zamawiającego, jednak nie mniej niż 1 raz w tygodniu. Przedmiot zamówienia dowożony będzie przez Wykonawcę jego transportem do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łukcie, ul. Warszawska 17 i tankowany bezpośrednio do pojazdów Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jedynie możliwość dojazdu swoich pojazdów na tankowanie do stacji paliw, położonej w miejscowości Łukta. 4. Sprzedawane przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r., Nr 221, poz. 1441) oraz być zgodne z normami: PN EN 590 - dotyczy oleju napędowego oraz PN EN 228 - dotyczy benzyny bezołowiowej lub innymi obowiązującymi w dniu dostawy. Dostarczone paliwo musi posiadać świadectwo jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. Pieniądza, Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Warmiński Bank Spółdzielczy O/Łukta nr 94 8857 1012 3001 0000 0172 0001 (przy wnoszeniu wadium należy powołać się na znak sprawy podany przez Zamawiającego w ogłoszeniu o przetargu). Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. 2. Poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. Gwarancji bankowych, 4. Gwarancji ubezpieczeniowych, 5. Poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych, czyli: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, 2. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, 3. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona poprzez sprawdzenie złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Formularz oferty (załącznik nr 1), 2) Formularz cenowy (załącznik nr 2), 3) Oświadczenie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych (załącznik nr 3), 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeśli dotyczy), 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) Aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi wydana zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia aktualności tego dokumentu przez cały czas trwania umowy. 7) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 1, pkt 9), 8) Pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wskazane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lukta.sprint.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach