"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 19-300 Ełk, ul. Baranki 24
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 621 96 50 , fax. 087 621 96 33
- Data zamieszczenia: 2009-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
ul. Baranki 24 24
19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 621 96 50, fax. 087 621 96 33
REGON: 51099686100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. zo.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw do samochodów sanitarnych, osobowych i dostawczych na potrzeby Pro Medica w Ełku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.olej napędowy - 90.000 litrów 2.benzyna Eurosuper - 10.000 litrów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 7.200, 00 zł ( słownie: siedem tysięcy dwieście zł 00/100 przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 1.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24.1 i 2 Ustawy. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia 2.W zakresie warunków wskazanych w § IV ust. 1 pkt. 1) i § IV ust.1 pkt. 4) ocena spełnienia warunków nastąpi (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, Dz.U. Nr 87 poz. 605 z 24 maja 2006r.) na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w § V ust. 1 pkt. 1) - pkt. 4) 3.W zakresie warunku wskazanego w § IV ust. 1 pkt. 2) ocena spełnienia warunku nastąpi (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, Dz.U. Nr 87 poz. 605 z 24 maja 2006r.) na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § V ust.1 pkt. 5) 4.W zakresie warunku wskazanego w § IV ust. 1 pkt. 3) ocena spełnienia warunku nastąpi (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, Dz.U. Nr 87 poz. 605 z 24 maja 2006r.) na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § V ust.1 pkt. 6 Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( t.j. Dz.U. nr 164 z 2006 r. poz. 1163 z późn. zm.), wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( t.j. Dz.U. nr 164 z 2006 r. poz. 1163 z późn. zm.), nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 3.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( t.j. Dz. U. nr 164 z 2006 r. poz. 1163 z późn. zm.), 5.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( t.j. Dz .U. nr 164 z 2006 r. poz. 1163 z późn. zm.), 2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.Oświadczenie, iż produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym wymaganych w SIWZ. 2.Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do używania, spełnia wymagania zasadnicze zgodne z wymogami prawa wspólnotowego i polskiego, spełnia wymagania jakościowe. 3.Posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 . Prawo Energetyczne ( Dz. U. Z 1997, Nr 54,poz. 348, z późn. zm )
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa paliwa do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa paliwa do agregatu prądotwórczego
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa paliwa żeglugowego do silników statków Żeglugi Ostródzko-Elbląskiej.
Dodano: 2016-05-27 - Dostawa paliw płynnych
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa paliwa płynnego
Dodano: 2016-05-25 - CYKLICZNA DOSTAWA PALIWA I OLEJÓW NA POTRZEBY WŁASNE
Dodano: 2016-05-17 - Przetarg nieograniczony na dostawę paliw: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej oraz gazu LPG dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie ( nr sprawy 18/2016)
Dodano: 2016-05-11 - Zakup i dostawa oleju napędowego
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa oleju napędowego z przeznaczeniem na cele grzewcze (opałowe)
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa oleju napędowego do Olsztyńskiego Zakładu Komunalnego sp. z o.o. w Olsztynie.
Dodano: 2016-03-24