Przetargi.pl
DOSTAWA PALIW

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-804 Gdańsk, ul. Franciszka Rogaczewskiego 9/19
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 326 18 88, 3261877 , fax. (058) 326 18 89
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku
    ul. Franciszka Rogaczewskiego 9/19 9/19
    80-804 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 326 18 88, 3261877, fax. (058) 326 18 89
    REGON: 19053664100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PALIW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw do pojazdów samochodowych oraz innych urządzeń napędzanych silnikiem spalinowym (np. kosiarki) będących w posiadaniu Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gdańsku w systemie bezgotówkowym. 2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część I: dostawa paliwa w odległości nie większej niż 20 km od Gdańska Przegalina z możliwością tankowania LPG oraz we wszystkich stacjach na terenie kraju Przewidywana szacunkowa ilość dostawy paliw: - benzyna bezołowiowa - 1 800 litrów - LPG - 1 000 litrów - olej napędowy ON - 7 000 litrów Dostawa paliw odbywać się będzie poprzez bieżące, bezgotówkowe tankowanie Część II:. dostawa paliwa na terenie Miasta Malborka z możliwością tankowania LPG oraz we wszystkich stacjach na terenie kraju Przewidywana szacunkowa ilość dostawy paliw: - benzyna bezołowiowa - 2 000 litrów - LPG - 2 000 litrów - olej napędowy ON 2 600 litrów Dostawa paliw odbywać się będzie poprzez bieżące, bezgotówkowe tankowanie. Część III: dostawa paliw na terenie Miasta Chełmno oraz we wszystkich stacjach na terenie kraju Przewidywana szacunkowa ilość dostawy paliw: - benzyna bezołowiowa -1 500 litrów - olej napędowy ON - 3 500 litrów Dostawa paliw odbywać się będzie poprzez bieżące, bezgotówkowe tankowanie. Część IV: dostawa paliw na terenie Miasta Toruń Nieszawa oraz we wszystkich stacjach na terenie kraju Przewidywana szacunkowa ilość dostawy paliw: - benzyna bezołowiowa -600 litrów - olej napędowy ON - 2 000 litrów Dostawa paliw odbywać się będzie poprzez bieżące, bezgotówkowe tankowanie. Część V: dostawa paliw na terenie Miasta Pasłęk lub w odległości od miejscowości Buczyniec nie większej niż 15 km oraz we wszystkich stacjach na terenie kraju Przewidywana szacunkowa ilość dostawy paliw: - benzyna bezołowiowa - 1 000 litrów - olej napędowy ON - 2 500 litrów Dostawa paliw odbywać się będzie poprzez bieżące, bezgotówkowe tankowanie. 3. Tankowanie odbywać się będzie w formie bezgotówkowej. Z czynności tankowania Zamawiający musi uzyskać informacje dotyczące co najmniej: ilości paliwa, rodzaju, wartości zatankowanego paliwa, miejsca tankowania oraz jego daty i godziny wraz z podpisem osoby tankującej poświadczającym fakt tankowania. 4. Wskazane przez Zamawiającego paliwa muszą odpowiadać odpowiednim specyfikacjom technicznym oraz normom jakościowym. Wymogi jakościowe dla benzyn bezołowiowych oraz oleju napędowego regulowane są przez: Polską Normę PN EN 228 z października 2003 roku (benzyny), Polską Normę PN- EN 590 z grudnia 2002 roku (olej napędowy) oraz Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( tekst jednolity Dz. U. 2008 Nr 221 poz. 1441 ze zm). Gaz napędowy do samochodu LPG o parametrach nie gorszych niż przewiduje norma PN-EN 589/2005/U. 5. Rozliczenie odbywać się będzie według cen detalicznych obowiązujących na stacjach paliw w dniu dokonania sprzedaży z uwzględnieniem stałych upustów zaoferowanych przez Wykonawcę. 6. Zamawiający ma prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy, w przypadku, gdy ceny detaliczne obowiązujące na stacji paliw w dniu dokonania sprzedaży będą wyższe od cen rynkowych. 7. Zamawiający oświadcza, że ilości paliwa określone w ust. 2 należy traktować, jako szacunkowe. W zależności od potrzeb Zamawiającego mogą one ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy. 8. Wszelkie inne uregulowania związane z przedmiotem zamówienia, obowiązkami i uprawnieniami Zamawiającego oraz Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania niniejszego zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu. 1) W zakresie warunków wskazanych w ust. 1 pkt. 1) i 4) wymaga się, aby Wykonawca wykazał, iż posiada uprawnienie do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. 6 ust. 1 pkt 1) i 2) oraz oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt 2) Wykonawca musi wykazać, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zostanie udostępniony Wykonawcy potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia; Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3) W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 3) Wykonawca musi wykazać, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę, a wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda niżej wskazanych dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Koncesja na obrót paliwami ciekłymi. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza oświadczenia o spełnieniu warunków stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ) 2. Udział w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale w ust. 1 pkt 1) 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale ust. 1 pkt 2), 3). Dokumenty te powinny być przygotowane w taki sposób aby Zamawiający mógł dowiedzieć się, jaki udział w wykonaniu zamówienia będzie miał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu o ubieganie się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 m-c przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach