Przetargi.pl
Dostawa oprogramowania do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie w cz.I, II i III - finansowaną ze środków własnych Instytutu Agrofizyki cz. IV - finansowaną z Projektu badawczego NCN nr 2012/07/B/NZ9/02340

Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-290 Lublin, ul. Doświadczalna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7445061 w. 110 , fax. 081 7445067
  • Data zamieszczenia: 2016-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
    ul. Doświadczalna 4 4
    20-290 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7445061 w. 110, fax. 081 7445067
    REGON: 00032638000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipan.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Naukowy PAN

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oprogramowania do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie w cz.I, II i III - finansowaną ze środków własnych Instytutu Agrofizyki cz. IV - finansowaną z Projektu badawczego NCN nr 2012/07/B/NZ9/02340
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, współfinansowaną z Projektu badawczego NCN nr 2012/07/B/NZ9/02340 z podziałem na następujące części: Część 1: Dostawa programu antywirusowego Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV: 48760000-3 Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej Część 2: Dostawa oprogramowania do zarządzania licencjami i zasobami IT Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV: 48218000-9 pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami. Część 3: Dostawa oprogramowania do analiz statystycznych z licencją akademicką umożliwiającą korzystanie z programu wszystkim pracownikom Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV: 48463000-1 pakiety oprogramowania statystycznego, 48461000-7 analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania. Część 4: Dostawa modułu do wizualizacji i analiz trójwymiarowych map rzeźby terenu - rozszerzenie istniejącego oprogramowania finansowana z Projektu badawczego NCN nr 2012/07/B/NZ9/02340 Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 14:00 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku. 2. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i użytkowe, możliwość zastosowania i funkcjonalność - zawarte w niniejszej SIWZ. 3. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji, w zakresie: części 1 i 2 na okres 36 miesięcy, części 3 i 4 na okres 12 miesięcy. 4. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się od dnia następnego po dniu podpisania protokołu bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Stron. 5. W okresie gwarancji, o której mowa w ust. 5 Wykonawca: 5.1 podejmie naprawę przedmiotu zamówienia / wymianę przedmiotu zamówienia na nowy, wolny od wad, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze licząc od dnia przesłania zgłoszenia usterki faksem lub mailem do serwisu Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę gwarancyjną / wymianę przedmiotu zamówienia na nowy, wolny od wad w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia, przy czym w uzasadnionych przypadkach Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o przedłużenie tego terminu, wskazując przyczyny z jakich termin powyższy nie jest możliwy do dotrzymania. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, na okres naprawy gwarancyjnej, towaru zastępczego o parametrach i funkcjonalnościach co najmniej takich, które odpowiadają przedmiotowi zamówienia lub wyższych. 7. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas naprawy przedmiotu zamówienia, przy czym Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po jej upływie, jeżeli zgłoszenie wady miało miejsce przed jej upływem. 8. W okresie gwarancji, wszelkie koszty związane w szczególności z: modyfikacjami, oględzinami, ekspertyzami, dojazdami itp., - w zakresie przedmiotu zamówienia, ponosi Wykonawca. 9. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Rozwiązania równoważne: 1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy rozumieć je tylko jako przykładowe, zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale IV SIWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 1 do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są nie gorsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3. Ewentualne, wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci, mają na celu określenie klasy produktu będącego opisem przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Rozdział V Zamówienia częściowe: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia, zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Rozdział VI Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Rozdział VII Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487600003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipan.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach