Przetargi.pl
Dostawa oprogramowania komputerowego na potrzeby WPR SP ZOZ w Lublinie

Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-043 Lublin, ul. Spadochroniarzy 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5337790 , fax. 081 5337800
  • Data zamieszczenia: 2013-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
    ul. Spadochroniarzy 8 8
    20-043 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5337790, fax. 081 5337800
    REGON: 43101862100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oprogramowania komputerowego na potrzeby WPR SP ZOZ w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania komputerowego na potrzeby WPR SP ZOZ w Lublinie, szczegółowo określonego w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dalej zwanej SIWZ opisanych w nw asortymencie i ilościach: 1. Wykaz części będących przedmiotem zamówienia: Część I - Dostawa oprogramowania komputerowego. Dostawa oprogramowania przeznaczonego do ochrony stacji roboczych oraz serwerów w ilości 82 szt. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące licencji na oprogramowanie zawiera załącznik nr 1/ Cz. 1 do SIWZ Część II - Rozbudowa i konfiguracja usług sieciowych na serwerach Zamawiającego. Realizacja zamówienia przewidywana jest w dwóch etapach: Etap 1. Dostawa licencji, instalacja oprogramowania, wstępne szkolenie: a) dostawy 65 licencji dostępowych do zainstalowanego serwera, b) dostawy 15 licencji dostępu do zdalnego pulpitu do zainstalowanego serwera, c) dostawy 34 licencji systemów operacyjnych umożliwiających dostęp do domeny Zamawiającego (Zamawiający bierze udział w programie MOLP), d) instalacji serwera, e) uruchomienie i skonfigurowanie na zainstalowanym serwerze ról: serwera plików, dodatkowego kontrolera domeny, f) instalacja oprogramowania bazodanowego, g) stworzenie zasad grupowych dla użytkowników ułatwiających administratorom sieci centralne zarządzanie konfiguracją komputerów i ustawień użytkownika w środowisku usługi katalogowej h) Przeprowadzenia wstępnego szkolenia dla 2 pracowników Zamawiającego z zakresu podstawowej administracji usługami katalogowymi na zainstalowanym serwerze. Etap 2. Szkolenie dodatkowe. a) zapewnienie szkolenia dodatkowego (min. 24 godzin) dla 2 pracowników Zamawiającego przeprowadzonego przez autoryzowanych instruktorów, Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące rozbudowy i konfiguracji usług sieciowych na serwerach Zamawiającego oraz dodatkowego szkolenia dla 2 pracowników Zamawiającego zawiera załącznik nr 1/ Cz. 2 do SIWZ. 2. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 5/Cz. 1 i 5/Cz. 2 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał min. 12 m-cy okres ważności na użytkowanie oprogramowania od daty podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego. 4. Wykonawca na własne ryzyko i na własny koszt winien dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego przy ul. Spadochroniarzy 8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487600003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach