Przetargi.pl
Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej

Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3438188 , fax. 083 3438183
  • Data zamieszczenia: 2016-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej
    ul. Warszawska 14 14
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 083 3438188, fax. 083 3438183
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje zamiatanie ulic, koszenie trawników oraz utrzymanie czystości na przyległych chodnikach na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Biała Podlaska 1) zadanie nr 1 na terenie miasta Stoczek Łukowski 2) zadanie nr 2 na terenie miasta Łuków 3) zadanie nr 3 na terenie miasta Międzyrzec Podlaski 4) zadanie nr 4 na terenie miasta Terespol 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Zadanie nr 1 - miasto Stoczek Łukowski a) Oczyszczenie ulic po okresie zimowym (maks.) - 1.834,00 mb; b) Zamiatanie ulic (maks.) - 9.170,00 mb; c) Zamiatanie chodników (maks.) - 18.948,00 m2 d) Opróżnianie koszy na śmieci (maks.) - 400 szt. Rodzaj i krotność usług: a. 1-krotne oczyszczenie jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach po zakończeniu sezonu zimowego 2015/2016; b. 5- krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec - grudzień 2016; c. 3- krotne zamiatanie chodników w okresie marzec - grudzień 2016 d. 80- krotne opróżnianie koszy na śmieci w okresie marzec- grudzień 2016; 2) Zadanie nr 2 - miasto Łuków a) Oczyszczenie ulic po okresie zimowym (maks.) - 5.660,00 mb; b) Zamiatanie ulic (maks.) - 28.300,00 mb; c) Zamiatanie chodników (maks.) - 92.712,00 m2 d) Opróżnianie koszy na śmieci (maks.) - 2160 szt. Rodzaj i krotność usług: a. 1-krotne oczyszczenie jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach po zakończeniu sezonu zimowego 2015/2016; b. 5- krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec - grudzień 2016; c. 3- krotne zamiatanie chodników w okresie marzec - grudzień 2016 d. 80- krotne opróżnianie koszy na śmieci w okresie marzec - grudzień 2016; 3) Zadanie nr 3 - miasto Międzyrzec Podlaski a) Oczyszczenie ulic po okresie zimowym (maks.) - 4.590,00 mb; b) Zamiatanie ulic (maks.) - 22.950,00 mb; c) Zamiatanie chodników (maks.) - 59.040,00 m2 d) Opróżnianie koszy na śmieci (maks.) - 2800 szt. e) Koszenie trawników (maks.) - 194.952,00 m2 Rodzaj i krotność usług: a. 1-krotne oczyszczenie jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach po zakończeniu sezonu zimowego 2015/2016; b. 5- krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec - grudzień 2016; c. 3- krotne zamiatanie chodników w okresie marzec - grudzień 2016 d. 80- krotne opróżnianie koszy na śmieci w okresie marzec - grudzień 2016; e. 8-krotne koszenie trawników w okresie marzec - grudzień 2016 4) Zadanie nr 4 - miasto Terespol a) Oczyszczenie ulic po okresie zimowym (maks.) - 678,00 mb; b) Zamiatanie ulic (maks.) - 3.390,00 mb; c) Zamiatanie chodników (maks.) - 8.775,00 m2 d) Opróżnianie koszy na śmieci (maks.) - 800 szt. e) Koszenie trawników (maks.) - 44.400,00 m2 Rodzaj i krotność usług: a. 1-krotne oczyszczenie jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach po zakończeniu sezonu zimowego 2015/2016; b. 5- krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec - grudzień 2016; c. 3- krotne zamiatanie chodników w okresie marzec - grudzień 2016 d. 80- krotne opróżnianie koszy na śmieci w okresie marzec - grudzień 2016; e. 10-krotne koszenie trawników w okresie marzec - grudzień 2016. Usługa będzie wykonywana na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej na terenie miast: Stoczek Łukowski, Łuków, Międzyrzec Podlaski, Terespol w lokalizacji podanej w przedmiarze robót. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) mechaniczne, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie jezdni na szerokości min. 1 mb od każdej z dwóch krawędzi wraz z opaskami oraz chodników, ścieżek rowerowych, wysp rozdzielających oraz azyli dla pieszych na całej szerokości; 2) oczyszczanie nawierzchni parkingów i zatok przystankowo - postojowych zlokalizowanych przy drogach objętych zamówieniem 3) ręczne oczyszczenie chodników oraz innych miejsc, w których nie jest to możliwe przy użyciu sprzętu 4) wywóz oraz zagospodarowanie wytworzonego w trakcie wykonywanej usługi odpadu, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca. 5) opróżniane koszy na śmieci - wykonawca we własnym zakresie zapewni typowe kosze na śmieci i umieści je w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Utrzymanie koszy w należytym stanie technicznym i estetycznym będzie należało do Wykonawcy. Opróżnianie koszy odbywać się będzie 2 razy w tygodniu. 6) koszenie trawników - Przed przystąpieniem do każdego koszenia Wykonawca usunie z trawy kamienie, puszki, gałęzie i inne zanieczyszczenia. Wysokość trawy po skoszeniu nie powinna być większa niż 5 cm. 7) Wykonawca przystąpi do pracy w ciągu 2 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności wykonania usługi. 8) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów 9) realizowanie usługi w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług) i zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie (projekt zapewnia Zamawiający). 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania z zachowaniem pełnego zakresu usług. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub więcej zadań wyszczególnionych w pkt. III SIWZ. 6. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie za poszczególne zadania. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie usługi przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony przez Zamawiającego zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. Wartość zamówienia wynosi - 131.765,88 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1) Zadanie nr 1 - 400,00 zł (słownie złotych: czterysta 00/100), 2) Zadanie nr 2 - 1.300,00 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset 00/100), 3) Zadanie nr 3 - 1.500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc czterysta 00/100). 4) Zadanie nr 4 - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późń. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w banku PKO Bank Polski S.A. na nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdw.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach