Przetargi.pl
Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa 1A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 081 8863163
  • Data zamieszczenia: 2016-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa 1A 1A
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 081 8863163
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje oczyszczanie pasów drogowych dróg wojewódzkich: 1) Zadanie nr 1 miasto Puławy: a. nr 801 (ul.: Dęblińska, Piaskowa, Czartoryskich, Głęboka), b. nr 824 (ul.: Zielona, Kazimierska, Włostowicka), c. nr 851 (ul. Północna), d. nr 12 dawna droga krajowa (ul. Centralna), e. nr 12 dawna droga krajowa (ul. Piłsudskiego) 2) Zadanie nr 2 miasto Nałęczów: a. nr 826 (ul. Kolejowa), b. nr 830 (ul.: Bochotnica, Charz A), 3) Zadanie nr 3 miasto Dęblin: a. nr 801 (ul.: Mickiewicza, Stężycka, Podchorążych), b. nr 831 (ul. Wiślana), 4) Zadanie nr 4 OD Puławy: a. nr 12 (dawna droga krajowa) most przez rz. Wisłę i odc. Góra Puławska - Anielin b. nr 738 w m. Góra Puławska (ul. Kozienicka), c. nr 743 w m. Góra Puławska (ul. Janowiecka), d. nr 824 w m. Bochotnica (ul.: Puławska, Nałęczowska), e. nr 826 odc. Przybysławice - Strzelce, f. nr 830 w m. Bochotnica (ul. Nałęczowska) poprzez uprzątnięcie zanieczyszczeń z jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, wysp rozdzielających i azyli dla pieszych oraz terenów zielonych wraz z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonych odpadów. 2. Zakres zamówienia : 1) Zadanie nr 1 - miasto Puławy: Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) - 14 232 mb; 028 464 m?; 2. Chodniki i ścieżki rowerowe (maks.) - 22 478 mb; 050 300 m?; 3. Wyspy rozdzielające i azyle dla pieszych (maks.) - 5 209 m?; 4. Tereny zielone - 67 465 m?; 5. Pas drogowy (powierzchnia ogólna) - 151 438 m? Rodzaj i krotność czyszczeń: a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach, ścieżek rowerowych, chodników, wysp rozdzielających i azyli dla pieszych po zakończeniu sezonu zimowego 2015/2016 b) 6-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie kwiecień - listopad 2016, c) 4-krotne oczyszczenie nawierzchni ścieżek rowerowych i chodników w okresie kwiecień - listopad 2016, d) 4-krotne oczyszczenie wysp rozdzielających i azyli dla pieszych w okresie kwiecień - listopad 2016, e) 1-krotne wiosenne roboty porządkowe na terenach zielonych w okresie marzec / kwiecień 2016, f) 12-krotne zbieranie śmieci i nieczystości z terenu pasów drogowych (w tym jesienne uprzątnięcie liści) w okresie kwiecień - listopad 2016 2) Zadanie nr 2 - miasto Nałęczów: Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) - 5 177 mb; 10 354 m?; 2. Chodniki (maks.) - 6 758 mb; 10 497 m? 3. Tereny zielone - 20 841 m?; 4. Pas drogowy (powierzchnia ogólna) - 41 692 m? Rodzaj i krotność czyszczeń: a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach oraz chodników po zakończeniu sezonu zimowego 2015/2016 b) 6-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie kwiecień - listopad 2016, c) 4-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników w okresie kwiecień - listopad 2016, d) 1-krotne wiosenne roboty porządkowe na terenach zielonych w okresie marzec / kwiecień 2016, e) 12-krotne zbieranie śmieci i nieczystości z terenu pasów drogowych (w tym jesienne uprzątnięcie liści) w okresie kwiecień - listopad 2016 3) Zadanie nr 3 - miasto Dęblin: Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) - 4 345 mb; 8 690 m?; 2. Chodniki i ścieżki rowerowe (maks.) - 6 281 mb; 14 717 m?; 3. Tereny zielone - 49 600 m?; 4. Pas drogowy (powierzchnia ogólna) - 73 007 m? Rodzaj i krotność czyszczeń: a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach oraz chodników i ścieżek rowerowych po zakończeniu sezonu zimowego 2015/2016, b) 6-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie kwiecień - listopad 2016, c) 4-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych w okresie kwiecień - listopad 2016, d) 1-krotne wiosenne roboty porządkowe na terenach zielonych w okresie marzec / kwiecień 2016, e) 12-krotne zbieranie śmieci i nieczystości z terenu pasów drogowych (w tym jesienne uprzątnięcie liści) w okresie kwiecień - listopad 2016 4) Zadanie nr 4 - OD Puławy: na odcinkach dróg wojewódzkich: nr 824 (od km 20+888 do km 22+453 m. Bochotnica), nr 826 (odc. Przybysławice - Strzelce) od km 020 do km 1+100 i od km 3+155 do km 7+600), nr 830 (od km 39+362 do km 39+887 m. Wierzchoniów i od km 41+778 do km 41+ 927 m. Bochotnica), drogi nr 12 (dawnej drogi krajowej: most przez rz. Wisłę w m. Puławy i na odcinku Góra Puławska - Anielin, nr 738 (ul. Kozienicka) od km 24+000 do km 25+408 (str. L) i od km 24+200 do km 25+408 (str. P.), nr 743 (ul. Janowiecka) od km 0+000 do km 0+700 (str. L i P) Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) - 28 370 mb; 28 370 m?; 2. Chodniki (maks.) - 11 575 mb; 20 015 m? Rodzaj i krotność czyszczeń: a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach oraz chodników po zakończeniu sezonu zimowego 2015/2016 3. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie zadań 1 - 3 należeć będzie: 1) mechaniczne, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie jezdni na szerokości 1m od każdej z dwóch krawędzi wraz z opaskami oraz chodników, ścieżek rowerowych, wysp rozdzielających oraz azyli dla pieszych na całej szerokości, 2) oczyszczanie nawierzchni parkingów i zatok przystankowo - postojowych zlokalizowanych przy drogach objętych zamówieniem, 3) ręczne oczyszczenie chodników oraz innych miejsc, w których nie jest to możliwe przy użyciu sprzętu, 4) wykonanie wiosennych robót porządkowych na terenach zielonych poprzez zebranie i wygrabienie nieczystości oraz resztek roślinnych, 5) ręczne zbieranie nieczystości z terenu pasów drogowych, 6) uprzątnięcie w okresie jesienno - zimowym liści zalegających w pasach drogowych 7) wywóz oraz zagospodarowanie wytworzonego w trakcie wykonywanej usługi odpadu, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.. Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca, 8) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów, 9) realizacja zleconego zakresu usług w terminie 10 dni lub krótszym (zgodnie ze złożoną ofertą) od daty protokolarnego ich zlecenia, 10) realizowanie usługi w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z zachowaniem bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych prac na podstawie przekazanego przez Zamawiającego / lub wykonanego we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu zatwierdzonego przez zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich Dyrektora ZDW w Lublinie. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości oznakowania wykonywanej usługi zgodnie projektem organizacji ruchu, o którym mowa w ust. 10). 4. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie zadania nr 4 należeć będzie: 1) mechaniczne, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie jezdni na szerokości 1m od krawędzi jezdni (na odcinkach zgodnie z przedmiarem - załącznik H) wraz z opaskami oraz chodników na całej szerokości, 2) oczyszczanie nawierzchni parkingów i zatok przystankowo - postojowych zlokalizowanych przy drogach objętych zamówieniem, 3) ręczne oczyszczenie chodników oraz innych miejsc, w których nie jest to możliwe przy użyciu sprzętu, 4) wywóz oraz zagospodarowanie wytworzonego w trakcie wykonywanej usługi odpadu, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.. Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca, 5) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów, 6) realizacja zleconego zakresu usług w terminie 10 dni lub krótszym (zgodnie ze złożoną ofertą) od daty protokolarnego ich zlecenia, 7) realizowanie usługi w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z zachowaniem bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych prac na podstawie przekazanego przez Zamawiającego / lub wykonanego we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu zatwierdzonego przez zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich Dyrektora ZDW w Lublinie. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości oznakowania wykonywanej usługi zgodnie projektem organizacji ruchu, o którym mowa w ust. 7). 5. Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik H - przedmiar usług. Szacunkowa łączna wartość zamówienia wynosi: 108 578,90 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: a. Na zadanie nr 1: 1 300,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta 00/100) b. Na zadanie nr 2: 360,00 zł (słownie złotych: trzysta sześćdziesiąt 00/100) c. Na zadanie nr 3: 350,00 zł (słownie złotych: trzysta pięćdziesiąt 00/100) d. Na zadanie nr 4: 180,00 zł (słownie złotych: sto osiemdziesiąt 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr: 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1) Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2) Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) treść gwarancji w miejscu, gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu wykonania zleconego zakresu prac
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach