Przetargi.pl
DOSTAWA OPAŁU DRZEWNEGO – PELLETU DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH I URZĘDU GMINY KURZĘTNIK

Gmina Kurzętnik ogłasza przetarg

  • Adres: 13306 Kurzętnik, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4740515, 056 4748282 , fax. 564 748 284
  • Data zamieszczenia: 2018-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kurzętnik
    ul. Grunwaldzka 39
    13306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 056 4740515, 056 4748282, fax. 564 748 284
    REGON: 53826000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kurzetnik.warmia.mazury.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OPAŁU DRZEWNEGO – PELLETU DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH I URZĘDU GMINY KURZĘTNIK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie polega na dostawie pelletu drzewnego wraz z jego rozładunkiem do poszczególnych Placówek Oświatowych i Urzędu Gminy Kurzętnik w łącznej, planowanej ilości 385 ton 2. Pellet musi charakteryzować się następującymi parametrami i posiadać normy EN ISO 17 225-2:2014 – norma dotycząca pelletu klasa właściwości A2: - wartość opałowa w stanie roboczym nie niższa niż 16 500 kJ/kg, (j/g) - wilgotność nie większa niż 10%, - zawartość popiołu nie większa niż 1,2% - długość od 3,15 mm do 40 mm, - średnica od 6+1 mm albo 8+1 mm, Dostarczony do Zamawiającego pellet drzewny : - nie będzie wytwarzany z odpadów drewna, które mogą zawierać związki fluorowo- organiczne lub metale ciężkie, jako wynik obróbki środkami do konserwacji drewna lub powlekania, w skład których wchodzą w szczególności odpady drewna pochodzącego z budownictwa i odpady z rozbiórki (zgodnie z § 2, pkt 1 lit. c Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 22 kwietnia 2011r. Dz. U. z 2011r. Nr 95, poz. 558); - nie będzie zawierał zanieczyszczeń stałych, takich jak: elementy metalowe, kamienie, gruz, korzenie, deski itp. oraz elementów pleśni, grzybów i procesów gnilnych liści oraz igliwia; 3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy opału – pelletu drzewnego do budynków: - Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku ul. Grunwaldzka 37, 13-306 Kurzętnik - 120 ton pelletu; - Szkoła Podstawowa w Marzęcicach ul. Szkolna 21 Marzęcice, 13-306 Kurzętnik - 90 ton pelletu; - Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Brzoziu Lubawskim Brzozie Lubawskie 43a, 13-306 Kurzętnik – 55 ton pelletu - Szkoła Podstawowa imienia Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie Tereszewo 9a, 13-306 Kurzętnik - 100 ton pelletu - Urzędu Gminy w Kurzętniku ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik – 20 ton pelletu 4. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, w ilościach od 2 do 10 ton jednorazowo jedna dostawa do każdej jednostki i terminach określonych przez Zamawiającego, na postawie zamówienia złożonego pisemnie lub telefonicznie (potwierdzonego faksem, e-mail). Dostawa w ilości 2 ton odbywa się zazwyczaj do Urzędu Gminy w Kurzętniku. 5. Dostawa będzie realizowana na koszt Wykonawcy, a rozładunek odbywać się będzie w godzinach od 7.00 do 15.00. 6. Pellet pakowany w worki o wadze nie wyższej niż 20 kg. 7. Zamawiający informuje iż rozładunek będzie odbywać się ręcznie do pomieszczeń magazynowanych przy kotłowniach w poszczególnych budynkach z uwagi na usytuowanie wejść do kotłownie jest możliwy rozładunek paleciarką. – rozładowuje wykonawca. 8. Wykonawca każdorazowo dostarczając nową dostawę pelletu, odbierze worki/opakowania zużytego wcześniej pelletu. 9. Ilość zamawianego pelletu stanowi wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia. 10. Umowy na pellet zostaną podpisane z każdą Placówką Oświatową na odpowiednie zapotrzebowanie opału. Zamawiający wymaga załączenia certyfikatu jakości (badania wykonane maksymalnie 3 miesiące przed złożeniem oferty) lub innego dokumentu potwierdzającego właściwości oferowanego pelletu drzewnego. Z przedłożonego certyfikatu przejrzyście ma wynikać że, podana wartość to wartość opałowa w stanie roboczym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, Wraz z formularzem oferty należy złożyć: a) Oświadczenie, że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załączniki nr 4 i 5 do SIWZ. b) Wraz z ofertą należy złożyć certyfikat jakości (badania wykonane maksymalnie 3 miesiące przed złożeniem oferty) lub innego dokumentu potwierdzającego właściwości oferowanego pelletu drzewnego. Z przedłożonego certyfikatu przejrzyście ma wynikać że, podana wartość to wartość opałowa w stanie roboczym, wilgotność, ilość spalanego popiołu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: 1) o których mowa w pkt 13.2.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach