Przetargi.pl
Zakup opału "pellet" do Urzędu Miejskiego w Biskupcu oraz placówek oświatowych

GMINA BISKUPIEC ogłasza przetarg

  • Adres: 11-300 Biskupiec, al. Niepodległości 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BISKUPIEC
    al. Niepodległości 2
    11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 510743568
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.biskupiec.pl/17026/17026/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup opału "pellet" do Urzędu Miejskiego w Biskupcu oraz placówek oświatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie polega na dostawie pelletu drzewnego wraz z jego rozładunkiem do pomieszczeń magazynowych do Urzędu Miejskiego w Biskupcu i poszczególnych Placówek Oświatowych w łącznej, planowanej ilości 300 ton 2. Pellet musi posiadać CERTYFIKAT i aktualne badania oraz być zgodny z normą EN ISO 17 225-2:2014 - norma dotycząca pelletu lub , . Dostarczony do Zamawiającego pellet drzewny: - nie będzie wytwarzany z odpadów drewna, które mogą zawierać związki fluorowo- organiczne lub metale ciężkie, jako wynik obróbki środkami do konserwacji drewna lub powlekania, w skład których wchodzą w szczególności odpady drewna pochodzącego z budownictwa i odpady z rozbiórki; - nie będzie zawierał zanieczyszczeń stałych, takich jak: elementy metalowe, kamienie, gruz, korzenie, deski itp. oraz elementów pleśni, grzybów i procesów gnilnych liści oraz igliwia. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy opału - pelletu do budynków (kotłowni): - Urzędu Miejskiego w Biskupcu, al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec – 90 ton pelletu: - Szkoły Podstawowej w Czerwonce, Czerwonka 15, 11-300 Biskupiec – 90 ton pelletu: - Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Biskupcu (Przedszkole Nr 5 w Biskupcu, al. Niepodległości 19, 11-300 Biskupiec) – 60 ton pelletu: - Żłobka Publicznego w Biskupcu, al. Niepodległości 19, 11-300 Biskupiec – 60 ton pelletu. 4. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, w ilościach od 5 do 10 ton jednorazowo jedna dostawa do każdej jednostki i terminach określonych przez Zamawiającego. 5. Dostawa będzie realizowana na koszt Wykonawcy, a rozładunek odbywać się będzie w godzinach od 7.00 do 15.00. 6. Pellet pakowany w worki foliowe zgrzewane o wadze - 15 kg do maksymalnie 25 kg z nadrukiem informacji o producencie oraz normie jakościowej pelletu. Worki pelletu powinny być pakowane na paletach zgodnie z technologią producenta. 7. Wykonawca zobowiązany jest do ręcznego rozładunku do pomieszczeń magazynowych przy/w kotłowniach w poszczególnych budynkach. Z uwagi na usytuowanie wejść do kotłowni nie jest możliwy rozładunek paleciarką. 8. Wykonawca każdorazowo dostarczając nową dostawę pelletu drzewnego, odbierze worki/opakowania zużytego wcześniej pelletu. 9. Ilość zamawianego pelletu stanowi wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie(+/- 20 %).Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu Zamówienia. Wykonawca wyraża zgodę na powyższe.Termin realizacji dostaw opału w niniejszym zamówieniu to max. 5 dni roboczych od telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.Termin realizacji dostaw opału jaki oferuje Wykonawca należy podać w formularzu oferty.Termin realizacji dostaw opału jest jednocześnie kryterium oceny ofert.Zamówienie nie jest podzielone na części. Podział na części zamówienia byłby z przyczyn ekonomicznych (w szczególności zwielokrotnienie kosztów dostawy) organizacyjnych i ze względu na jego niewielki zakres bezzasadny. Zamówienie jest dostosowane do MŚP.Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, nie ma na celu możliwości doprowadzenia czy doprowadzenie do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów.Należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Kryteriami stosowanymi w celu oceny równoważności są parametry techniczno/eksploatacyjno/użytkowe nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia. Odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust.3 ustawy pzp, należy rozumieć w ten sposób, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach