Przetargi.pl
Dostawa pelletu do jednostek organizacyjnych Gminy Lubawa

GMINA LUBAWA ogłasza przetarg

  • Adres: 14-260 Fijewo, 73
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 6455410 , fax. 89 6455415
  • Data zamieszczenia: 2022-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA LUBAWA
    73
    14-260 Fijewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 6455410, fax. 89 6455415
    REGON: 510742882
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminalubawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pelletu do jednostek organizacyjnych Gminy Lubawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy.5.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):09111400-4 Paliwa drzewne.5.3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu do jednostek organizacyjnych Gminy Lubawa.5.4. Wykaz jednostek objętych dostawami:5.4.1. Szkoła Podstawowa im. Księdza Biskupa Bernarda Czaplińskiego w Grabowie – Wałdykach5.4.2. Szkoła Podstawowa im. kardynała Stanisława Dziwisza w Kazanicach5.5. Nabywcą będzie: Gmina Wiejska Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa, NIP: 744-16-60-835 a odbiorcą/płatnikiem będą odpowiednio poszczególne jednostki:5.5.1. Szkoła Podstawowa im. Księdza Biskupa Bernarda Czaplińskiego w Grabowie – Wałdykach, Grabowo 117, 14-229 Rożental5.5.2. Szkoła Podstawowa im. kardynała Stanisława Dziwisza w Kazanicach, Kazanice 83A, 14-229 Rożental5.6. Przedmiot zamówienia powinien spełniać poniższe wymagania i odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm:Lp. Właściwość Jednostka miary Wartość1 Wartość opałowa kJ/kg min 17 0002 Zawartość popiołu % max 1,13 Zawartość siarki % max 0,84 Zawartość wilgoci % do 125.7. Ustala się, że wykonawca będzie realizować zamówienie na podstawie pisemnego zlecenia według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, nie później jak w ciągu 15 dni od dnia zgłoszenia.5.8. Szacunkowa ilość wynosi ok. 200 ton pelletu. Szacunkowa wielkość jednej dostawy – 7 ton. Ostateczna ilość zamówionego pelletu będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w związku z czym ilość zamówionych w okresie obowiązywania umowy ton pelletu może być niższa niż określona w niniejszej SWZ. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje minimalny zakup w ilości 30% wskazanej ilości.5.9. UWAGA! Dostarczony pellet należy załadować w zasobnik pieca znajdujący się w kotłowni.5.10. Rodzaje kotłów:5.10.1. Szkoła Podstawowa im. Księdza Biskupa Bernarda Czaplińskiego w Grabowie – Wałdykach:Kocioł: LUMO, TYP: Bio-masa5.10.2. Szkoła Podstawowa im. kardynała Stanisława Dziwisza w Kazanicach:Kocioł: VIESSMANN, TYP: PS0085.11. Zbiorniki mogą być ładowane poprzez wtłoczenie pelletu do zasobnika, bądź sukcesywny załadunek ręczny.5.12. Kotłownie umiejscowione są w taki sposób aby możliwe było bezproblemowe dostarczenie pelletu i jego wtłoczenie, jednakże Zamawiający zaleca Wykonawcy wizję miejsca.5.13. Zamawiający nie dopuszcza dostarczania pelletu przemysłowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach