Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości ok. 95 000 litrów

Urząd Gminy Łomazy ogłasza przetarg

  • Adres: 21-532 Łomazy, Plac Jagielloński 27
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3417003 , fax. 083 3417021
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łomazy
    Plac Jagielloński 27 27
    21-532 Łomazy, woj. lubelskie
    tel. 083 3417003, fax. 083 3417021
    REGON: 00054556850000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości ok. 95 000 litrów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę (łącznie z kosztami transportu) oleju opałowego w ilości ok. 95 000 litrów o parametrach, nie gorszych jednak od - Wartość opałowa nie mniej niż 42.600 kJ/kg - Gęstość w temp. 15?C nie większa niż 0,86 kg/dm? - Zawartość siarki (wagowo max) 0,10 % - Temperatura zapłonu min. 56?C Pozostałe parametry zgodne z Polską Normą - PN-C-96024
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 14. Oferta będzie zakwalifikowana jako spełniająca warunki zamówienia, jeżeli Oferent: a) nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), b) złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy jw. c) spełni/zaakceptuje warunki określone niżej: - zaoferuje termin płatności min. 30 dni od daty dostarczenia każdej partii oleju opałowego i złożenia faktury, - zaakceptuje istotne warunki umowy, - zaoferuje maksymalny czas realizacji dostawy od złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego - 48 godzin (dotyczy dni roboczych). d) posiada: - uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, e) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) udokumentuje, iż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (jednak nie mniej niż w okresie jednego roku) należycie i rzetelnie wykonał co najmniej trzy zamówienia obejmujące dostawy w zakresie będącym przedmiotem umowy na kwotę, co najmniej 20.000,-PLN brutto każda, podając zakres dostaw, ich wartość, okres realizacji i adresy Zamawiających, g) posiada co najmniej jedną autocysternę o pojemności nie mniejszej niż 2000 litrów, h) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, i) dostarczy wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 15 i 20.1 niniejszej specyfikacji. Tryb badania i oceny ofert Badania i oceny ofert będzie dokonywała osoba upoważniona przez Wójta Gminy Łomazy. I etap: badanie ofert w zakresie wymagań formalno - prawnych i kompletności ofert. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 14 SIWZ będzie oceniane według zasady spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów (z pkt. 15) SIWZ i sprawdzeniu zawartości złożonej oferty. Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą prawo zamówień publicznych i SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89, a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia składającego ofertę, oferty te zostaną odrzucone i pozostawione bez dalszego rozpatrywania. II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej. W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez Oferentów nie podlegających wykluczeniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty które mają dostarczyć Oferenci w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta): - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz wykonanych minimum trzech dostaw oleju opałowego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (jednak nie mniej niż w okresie jednego roku i minimum trzy dostawy) na kwotę co najmniej 20.000,-PLN brutto każda - załącznik nr 4, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie i rzetelnie, - gwarancję dostaw oleju opałowego (np. umowę dealerską, świadectwo autoryzacji od producenta oleju opałowego) w ilości nie mniejszej niż przedmiot niniejszego postępowania, - świadectwo jakościowe producenta oleju opałowego zawierające co najmniej parametry określone w pkt. 7. SIWZ, - kopię koncesji na obrót paliwami ciekłymi ważnej na dzień składania oferty, - kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - wykaz posiadanych pojazdów-autocystern (załącznik nr 5) z załączeniem dokumentów potwierdzających prawo własności lub użytkowania (np. kopie dowodów rejestracyjnych, umów najmu lub dzierżawy itp.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomazy.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach