Przetargi.pl
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH GMINY CHOJNA

Burmistrz Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 74-500 Chojna, ul. Jagiellońska 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4141485: 4141035 , fax. 0914141117
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy
    ul. Jagiellońska 4 4
    74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4141485: 4141035, fax. 0914141117
    REGON: 00052970000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chojna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH GMINY CHOJNA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje : 1. Dostawę oleju opałowego w ilości około 354.000 litrów z przeznaczeniem do kotłów olejowych znajdujących się w kotłowniach następujących szkół na terenie Gminy Chojna: Szkoła Podstawowa w Brwicach około 40.000 litrów, Szkoła Podstawowa w Nawodnej około 45.000 litrów, Szkoła Podstawowa w Krzymowie około 80.000 litrów, Szkoła Podstawowa w Grzybnie około 25.000 litrów, Gimnazjum w Chojnie około 110.000 litrów oraz Miejskie Przedszkole w Chojnie 54.000 litrów, które wyposażone są w system centralnego ogrzewania, do którego ciepło produkowane jest przez kotły zasilane olejem opałowym. 2. Podstawą obliczenia ceny każdej dostawy będzie cena 1.000 litrów oleju opałowego wg cennika paliw obowiązujących na dzień dostawy, publikowanym na oficjalnych stronach internetowych producenta oferowanego oleju opałowego www.orlen.pl , z zastosowaniem stałej marży i ew. upustu dostarczonego w danej partii oleju opałowego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje także transport i rozładunek paliwa. 4. Olej opałowy musi spełniać wymogi jakościowe dla oleju opałowy lekkiego L 1 według Polskiej Normy PN C 96024 : 5. Wymagane parametry oleju opalowego są integralną częścią umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające parametry i jakość oleju opałowego. 7. Dostawa oleju będzie następować etapowo. O ilościach oleju i terminach poszczególnych dostaw przedstawiciel Zamawiającego będzie informował Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem faksem lub telefonicznie. 8. Planowana ilość oleju może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 9. Olej opałowy należy dostarczać autocysternami Wykonawcy na jego koszt i ryzyko do miejsc wskazanych przez Zamawiającego . 10. Odbiór oleju następować będzie w obecności Dyrektorów szkół i przedszkola lub osoby upoważnione do jego przyjęcia oraz do pokwitowania odbioru na podstawie wskazań legalizowanego licznika ilości paliwa zamontowanego w pojeździe Wykonawcy otrzymanych w dniu dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pkt. 1-3, tzn.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zał.2 do specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego stwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie,- zał. nr 4 do specyfikacji. 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 1, 2, 3 i 4 niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w pkt.5 niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. 6. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zmianami). 7. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie powyższe dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osoby upoważnione do reprezentacji, wynikające z dokumentów rejestrowych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.chojna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach