Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego

Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Boczna 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 615-03-53 , fax. 0-87 615-03-53
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania
    ul. Boczna 1 1
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 615-03-53, fax. 0-87 615-03-53
    REGON: 51128360800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka administracyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa na koszt Wykonawcy oleju opałowego w ilości ok. 120 000 litrów dla potrzeb Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania w Gołdapi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniają wszystkie wymagane przez ustawę prawo zamówień publicznych warunki tj.: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaoferują własny termin płatności i sposób zapłaty, jednak nie krótszy niż wymagany termin płatności 14 dni, w formie przelewu. 5. Zapewnią sukcesywną dostawę oleju opałowego w terminie 2 dni od dnia otrzymania zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oferty z załącznikami w wyznaczonym terminie oraz spełnienie warunków i innych wymogów określonych w niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Składana oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1.1 wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru, 1.2 podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w trybie artykułu 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do oferty, 1.3 podpisane oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu wymogów w trybie artykułu 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do oferty, 1.4 aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5 projekt umowy, parafowany przez umocowanego przedstawiciela wykonawcy - wg załączonego wzoru -załącznik nr 3 do oferty, 1.6 oświadczenie, o terminie płatności i sposobie zapłaty nie krótszym niż 14 dni w formie przelewu na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do oferty. 1.7 oświadczenie, o terminie dostaw na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do oferty. 1.8 aktualne zaświadczenie o legalizacji urządzenia pomiarowego. 2. Wszystkie dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Brak powyższych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w dziale XI pkt 1 ppkt 1.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w dziale XI pkt 3 ppkt a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckiw-goldap.ohp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach