Przetargi.pl
Dostawa I instalacja lodowiska

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Bohaterów Monte Cassino 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7629804, 7629819 , fax. 089 762 9805
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Bohaterów Monte Cassino 1
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7629804, 7629819, fax. 089 762 9805
    REGON: 00052432900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa I instalacja lodowiska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja lodowiska o wymiarach 40x20m chłodzonego przy zastosowaniu agregatu chłodniczego zasilanego energią elektryczną. Zakres zamówienia obejmuje 1. Kompleksową dostawę, montaż i demontaż lodowiska w pierwszym sezonie użytkowania. 2. Rozruch wszystkich urządzeń lodowiska, wytworzenie tafli lodowiska do odpowiednich wymiarów i przekazanie lodowiska do użytkowania. 3. Serwis lodowiska i urządzeń; usuwanie awarii i czynności serwisowe do 24hod zgłoszenia telefonicznego lub faxowego. 4. Szkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi, montażu i demontażu lodowiska. 5. Nadzór nad pracami budowlanymi w zakresie budowy stałego miejsca posadowienia lodowiska. 6. Lodowisko o wymiarach 20 x 40m = 800m2 powierzchni posadowione na istniejącym podłożu gruntowym, sprawdzonym przez dostawcę w celu uwzględnienia w cenie dostawy ewentualnego poziomowania miejsca lokalizacji. 7. System ziębniczy tafli na istniejącym podłożu powinna być zamontowana izolacja zabezpieczająca przed przemarzaniem do gruntu i na tę warstwę ułożone wężownice chłodzące płytę z elastycznych rur PEHD 16x1,5mm w rozstawie co 62.5 mm i kolektory rozdzielcze przy krótszym boku płyty. Kompletne orurowanie lodowiska musi składać się z odcinków kolektorów przystosowanych do łączenia mechanicznego z obydwu końców. bandy rekreacyjne przymrażalne lodowiska muszą mieć wysokość min 1.2m, być wyposażone w minimum jedną bramę wjazdowa dla rolby o szerokości ok. 3m, dwie bramki wejściowe dla łyżwiarzy o szerokości ok. 0,8m konstrukcja band wykonana ze stali cynkowanej ogniowo, a wypełnienie z płyt o grubości min 5mm, dolna listwa okopowa o wysokości 20 cm i grubości min 5mm zamontowana w sposób zapewniający sztywność, promień w narożnikach bandy nie mniejszy niż 3,8m, 8. Agregat chłodniczy wymagany czynnik chłodniczy min 35% roztwór glikolu etylowego w niezbędnej ilości dla prawidłowej pracy układu podczas sezonu oraz napełnienie instalacji chłodniczej. Wydajność chłodnicza 175kW przy chłodzeniu glikolu etylowego - 11 -8 przy temperaturze do +10, agregat wyposażony w pełen roboczy wsad czynnika na bazie freonu, dopuszczonego stosowania i posiadającego wszelkie niezbędne atesty i zezwolenia na stosowanie, panel elektryczny odporny na działanie atmosferyczne i wyposażony w dostęp rewizyjny, wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący z wyświetlaną informacją Temperatury glikolu i czynnika chłodzącego, Ciśnienia czynnika chłodzącego Harmonogramu włączania i wyłączania Zabezpieczenia przed zamarzaniem parownika zdalne starowanie styki bezprądowe dla awarii całego urządzenia modyfikowane wartości zadanych temperatur glikolu monitorowanie Wartości zadanych glikolu Pracy wentylatorów Pracy pomp Działania agregatu Alarmów sprężarek Uruchamianie lub zatrzymania urządzenia Sterowanie temperaturą glikolu i zarządzanie pracą pomp 9. Nie dopuszcza się sprzedaży lodowiska używanego. 10. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych 11. Maszyna do konserwacji tafli lodowej z systemem automatycznej kontroli grubosci tafli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga mniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia -niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Minimalny poziom standardu - zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji gdy dostawcy wykaże, że w analizowanym okresie dostarczył i zainstalował min trzy lodowiska. C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.3) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bartoszyce.bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną