Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego

Dom Pomocy Społecznej w Bończy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-310 Kraśniczyn, Bończa 71/72
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5774136 , fax. 082 5774136
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Bończy
    Bończa 71/72 71/72
    22-310 Kraśniczyn, woj. lubelskie
    tel. 082 5774136, fax. 082 5774136
    REGON: 00029436100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju opałowego w ilości 50000 litrów rocznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy spełniają warunki okeślone w art.22 ustawy tzn: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pismne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,którzy wykonali lub wykonują w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o charakterze i złożoności porownywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ. 3.Za spełnienie warunków dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykaznie przez Wykonawcę dysponowaniem co najmniej 2 osobami,które spełniają następujące wymagania: -uprawnienia do kierowania samochodem przystosowanym do przewozu oleju opałowego. 4.Za spełnienie warunków znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę sprawozdania finansowego z ostatnich trzech lat. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełniając warunki udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Podpisany wzór umowy - zał. nr 1 2.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 2 3.Wypełniony i podpisany formularz cenowy - zał. nr 3 4.Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy - zał. nr 4 5.Koncesje na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym,zwanym dalej zamówieniem. 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenia właściwgo Naczelnika Urzędu Skarbowego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10.Wykaz zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat -zał. nr 5. 11.Wykaz osób uprawnionych do przewozu oleju opałowego oraz zaświadczenie o uprawnieniach kierowcy. 12.Sprawozdanie finansowe z ostatnich trzech lat. 13.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsboncza.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach