Przetargi.pl
DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY 95 DLA STACJI DOŚWIADCZALNEJ OCENY ODMIAN W CHRZĄSTOWIE PUNKT DOŚWIADCZALNY W GŁĘBOKIEM

Stacja Doświadczalna Oceny Odmian ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Chrząstowo, Chrząstowo 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3853228, 3852052 , fax. 0-52 3852345
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stacja Doświadczalna Oceny Odmian
    Chrząstowo 8 8
    89-100 Chrząstowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 3853228, 3852052, fax. 0-52 3852345
    REGON: 00007697700240
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzastowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka państwowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY 95 DLA STACJI DOŚWIADCZALNEJ OCENY ODMIAN W CHRZĄSTOWIE PUNKT DOŚWIADCZALNY W GŁĘBOKIEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy wraz z rozładunkiem: 1.oleju napędowego (kod CPV 23121100-2) w ilości 6.500 litrów, 2.benzyny bezołowiowej 95 (kod CPV 23111200-0 ) w ilości 400 litrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5.legitymują się umową ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz cenowy 2.Oświadczenie wynikające z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 3.Oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 4.Oświadczenie o akceptacji projektu umowy 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia wniosków, 6.Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie bądź rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia wniosków, 7.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie bądź rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia wniosków, 8.Koncesję na obrót paliwami płynnymi, 9.Świadectwo autoryzacji (atest) wydany przez producenta paliwa, 10.Polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzastowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach