Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 85-893 Bydgoszcz, ul. Prądocińska 28
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 52 220 47
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o.
ul. Prądocińska 28 28
85-893 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-52 52 220 47
REGON: 34037857700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkuok.nbip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Monitoring składowiska odpadów komunalnych w Bydgoszczy MKUO ProNatura/ZP/NO/02/10 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia stanowią:
1. Analiza składu wód podziemnych
2. Analiza odcieków
3. Kontrola osiadania powierzchni składowiska w oparciu o ustalone repery
4. Badanie stateczności zboczy
5. Badanie struktury i składu odpadów
6. Określenie powierzchni i objętości zajmowanej przez odpady
7. Badanie wielkości opadu atmosferycznego
8. Zbiorcze roczne zestawienie wyników badań i analiz oraz wynikające z nich wnioski
W ramach monitoringu wód podziemnych należy badać następujące parametry wskaźnikowe:
1) Odczyn (pH)
2) Przewodność elektrolityczna właściwa
3) Ogólny węgiel organiczny (OWO)
4) Zawartość metali ciężkich: Zn2+ Cu2+ Cd2+ Pb2+ Cr6+ Hg
5) Suma wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych (WWA)
Do badań wód podziemnych wyznaczonych jest 15 miejsc pomiarowych:
W1E, W2E, W3E, W4E, W2S, W3S, W5S, W7S, W8S, W1S, P1, P2, P3, P4, P5.
Badania poziomu wód podziemnych należy wykonywać co 3 miesiące.
Badania składu wód podziemnych należy wykonywać co 3 miesiące.
W ramach analizy odcieków z Mogilnika badaniu poddane zostały 2 parametry wskaźnikowe:
1. Odczyn (pH)
2. Przewodność elektrolityczna właściwa
Do badań przeznaczone zostały 4 miejsca pomiarowe STUDNIA K-4 oraz STUDNIA K- 2 STUDNIA K-5, STUDNIA K-6
Zgodnie z harmonogramem badań należy dokonać pomiaru:
STUDNIA K-4
- objętość wód - co miesiąc
- skład wód - co 3 miesiące
STUDNIA K-2
1)skład wód - co 3 miesiące
STUDNIA K-5 i K-6
- skład i objętość wód co 6 miesięcy
W ramach analizy odcieków z kwater składowisk badaniu poddane zostają 2 miejsca pomiarowe: Kwatera Balastu i Kwatera BIO-EN-ERu.
Parametry wskaźnikowe podlegające badaniu:
1. Odczyn (pH)
2. Przewodność elektrolityczna właściwa
3. Ogólny węgiel organiczny (OWO)
4. Suma wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych (WWA)
5. Zn2+ Cu2+ Cd2+ Pb2+ Cr6+ Hg
Harmonogram badań obejmuje:
Objętość wód - co miesiąc
Skład wód - co 3 miesiące
Kontrola osiadania powierzchni składowiska w oparciu o ustalone repery. Do badania wyznaczono 3 miejsca pomiarowe: ( BIO-EN-ER, Balast, Stare wyspisko).
Częstotliwość przeprowadzania badań - 1 raz w roku.
Badania przeprowadzić do końca IV kwartału 2010 roku.
W ramach badania stateczności zboczy, wyznaczono 3 miejsca pomiarowe (BIO-EN-ER, Balast, Stare wyspisko). Badanie stateczności należy wykonać raz w roku celem określenia powierzchni i objętości zajmowanej przez odpady oraz struktury składowanych odpadów.
Badania przeprowadzić do końca IV kwartału 2010 roku.
Badanie struktury i składu odpadów należy wykonać raz w roku. Do badania przeznaczono 2 miejsca pomiarowe( BIO-EN-ER, Balast)
Badania przeprowadzić do końca IV kwartału 2010 roku.
W ramach badania opadu atmosferycznego należy wykonać badanie wielkości opadu 1 raz dziennie.
Określenie powierzchni i objętości zajmowanej przez odpady - badanie należy przeprowadzić raz w roku, na 2 stanowiskach pomiarowych BIO-EN-ER i Balast. Badania przeprowadzić do końca IV kwartału 2010 roku.
Zbiorcze roczne zestawienie wyników badań i analiz należy sprzorządzić i przedstawić do 15 stycznia 2011 roku wraz z wnioskami, z kolei co 3 miesiące należy sporządzić i przedstawić zestwienia za kolejne kwartały - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy tzn.:
a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia,
c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d.Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy
2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców lub wspólnie spełniali wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt a-c niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 5 SIWZ, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki art.22 ust 1 pkt 1-3 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Oferty;
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich);
3. Wykaz usług wykonywanych w ciągu trzech ostatnich lat działalności, tożsamych z przedmiotem zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. W przypadku gdy okres działalności jest krótszy niż wskazany, to należy wykazać usługi wykonane w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i kontrahentów. Wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;
4. Oświadczenie na podstawie art.8 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. Wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony na podstawie załącznika nr 5 do formularza Oferty;
6. Certyfikat - potwierdzony za zgodność z oryginałem, że laboratorium badawcze posiada wdrożony system jakości w rozumieniu przepisów o normalizacji będący dowodem gwarancji usług, dokument musi zawierać aktualny termin;
7. Polisę ubezpieczeniową z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej przedmiot niniejszej umowy;
8. Jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo do podpisania oferty podpisane przez osobę/y figurującą/e w rejestrze Przedsiębiorców jako posiadająca uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - jeżeli uprawnienie takie nie wynika z załączonych danych rejestrowych. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nieupoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych; Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału.
9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art.23 ustawy). W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeśli dotyczy - do oferty należy załączyć umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. Umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum, umowa spółki jawnej;
. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz.605).
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 6.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Przedmiotowy dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wszystkie oświadczenia muszą być wystawione i podpisane przez osobę/y uprawnioną.
Dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub w kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający ma prawo zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może jej sprawdzić w inny sposób.
Dokumenty w języku obcym, muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez niego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mkuok.nbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną