Przetargi.pl
Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych oraz eksploatacyjnych wraz z dzierżawą wieloparametrowego, automatycznego analizatora immunologicznego dla potrzeb Laboratorium Analitycznego na czas trwania umowy (1) jedego roku. Numer sprawy: ZP 20/2009-PN.

Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyspiańskiego 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8272501 , fax. 033 8272505
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły
    ul. Wyspiańskiego 26 26
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 8272501, fax. 033 8272505
    REGON: 07214717000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych oraz eksploatacyjnych wraz z dzierżawą wieloparametrowego, automatycznego analizatora immunologicznego dla potrzeb Laboratorium Analitycznego na czas trwania umowy (1) jedego roku. Numer sprawy: ZP 20/2009-PN.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamawiający dzierżawiony analizator wykorzysta w immunochemii dla określonych niżej parametrów: 1.1. CA 125 - niezbędne do wykonania 60 oznaczeń, 1.2. CA 19-9 - niezbędne do wykonania 30 oznaczeń, 1.3. TROPONINA ULTRA - niezbędna do wykonania 120 oznaczeń, 1.4. NT-PRO BNP - niezbędne do wykonania 720 oznaczeń, 1.5. PROKALCYTONINA - niezbędna do wykonania 780 oznaczeń, 1.6. HbsAg ultraczuły - niezbędna do wykonania 180 oznaczeń, 1.7. D-dimery - niezbędne do wykonania 1440 oznaczeń,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu : 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz 2. Spełnią wszystkie warunki dodatkowe, takie jak: a) udokumentują stosownym wykazem wykonanie, a ze względu na charakter zamówienia również wykonywane dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawi stosowne dokumenty ( np. referencje ) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie, Do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie co najmniej ( 1 )jedno zamówienie o charakterze zgodnym z przedmiotem naszego zamówienia i wartości nie mniejszej niż lub równej 100 % ceny ofertowej netto z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcę wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie; b) udokumentują kopią polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzenie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i posiadania mienia z sumą gwarancyjną minimum 200 000,00 zł, c) zaoferują termin płatności za wykonaną dostawę, nie krótszy niż 30 dni, d) zapewnią Zamawiającemu stałość Cen netto w całym okresie trwania umowy - załącznik nr 1, e) zapewnią Zamawiającemu bezpłatny transport do siedziby zamawiającego; f) złożą pisemne oświadczenie o zapoznaniu się, akceptacji i przyjęciu bez zastrzeżeń warunków zawartych w niniejszej specyfikacji wraz z jej załącznikami oraz zobowiąże się w przypadku wyboru ich oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego - załącznik nr 1, g) przedłożą aktualne dokumenty i oświadczenia wymagane w Rozdziale IV, dział II SIWZ. h) zapewnią fachowe przeszkolenie wskazanego personelu w zakresie prawidłowej Obsługi, i) zapewnią na czas trwania umowy bezpłatny serwis oraz przegląd aparatu, j) Wykonawca wraz z ofertą ( dla proponowanego Analizatora oraz odczynników ) zgodnie z ustawą o Wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. przedstawi deklarację zgodności CE lub wpis do rejestru wyrobów medycznych. k) złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami Siwz - ofertę nie podlegająca odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1., 3. Ponadto Wygrywający przetarg zapewni zamawiającemu: - bezpłatną dostawę analizatora wraz z jego montażem, - uruchomienie analizatora , potwierdzone protokołem przekazania, - szkolenie personelu potwierdzone protokołem szkolenia personelu, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w Rozdz. IV. dział. II niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej - SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w Rozdziale IV. dział. I, pkt.1.1-1.3 winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie, natomiast warunki, określone w pkt. 1.4. winni spełniać wszyscy Wykonawcy osobno. 1.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia i odnotowana na druku ZP17 do protokołu. 2. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.1 ppkt.1.1 do 1.4 oraz ppkt. 2)a)b) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostaniem uznana za odrzucona ,natomiast oferta Wykonawcy, który nie spełnia warunku, o których mowa w pkc.2 ppkt c),d) e)f)g)h) i) j)k) zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów jakie należy złożyć w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 1 siwz. 2. Wypełniony formularz asortymentowo cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust 1 pkt 1-4 ustawy Pzp - wg wzoru na zał. nr 2 do SIWZ (oryginał). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego- udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o który mowa w pkt. 4, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/ poświadczenie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania - w oryginale podpisane przez osobę uprawnioną lub notarialnie. 6. Aktualna polisa lub inny dokument , potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i posiadania mienia na kwotę minimum 200 000,00 zł. 7. Wykaz wykonanych, a ze względu na charakter zamówienia również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej (1) jedno zamówienie o charakterze zgodnym z przedmiotem naszego zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz przedstawią stosowne dokumenty ( np. referencje) stwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 siwz. Wykonawcy występujący wspólnie składają w/w wykaz każdy oddzielnie. W takim przypadku Zamawiający uzna, że wymóg zostanie spełniony, jeżeli suma takich dostaw wykazanych przez Wykonawców występujących wspólnie będzie nie mniejsza niż 1. 8. Parametry graniczne wymagane dla analizatora - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ. 9. Oświadczenie własne Wykonawcy, potwierdzające, że stosowane odczynniki, kalibratory i materiały zużywalne podlegają /nie podlegają* przepisom Ustawy o Wyrobach Medycznych i Produktów Biobójczych. Wykonawca wraz z ofertą ( dla proponowanego Analizatora ) zgodnie z ustawą o Wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. przedstawi deklarację zgodności CE lub wpis do rejestru wyrobów medycznych. Deklarację zgodności należy przedstawić w postaci potwierdzonej kserokopii oryginału, oraz jej tłumaczenie na język polski. W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom cytowanej wyżej ustawy z dnia 20.04. 2004r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania lub dołączą stosowne oświadczenie. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IV , dział II pkt. 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bielsko.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach