Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę błon i odczynników rentgenowskich oraz papierów rejestracyjnych i żeli do aparatów dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu

Szpital Specjalistyczny Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Stefana Batorego 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7861400 , fax. 032 7861646
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Nr 2
    ul. Stefana Batorego 15 15
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 7861400, fax. 032 7861646
    REGON: 27023589200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę błon i odczynników rentgenowskich oraz papierów rejestracyjnych i żeli do aparatów dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa błon i odczynników rentgenowskich oraz papierów rejestracyjnych i żeli do aparatów określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 12 stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia : Pakiet 1 Błony RTG Pakiet 2 Błony mammograficzne Pakiet 3 Odczynniki RTG Pakiet 4 Płyn do czyszczenia folii Pakiet 5 Kasety RTG Pakiet 6 Papier do drukarki - termiczny Pakiet 7 Papiery rejestracyjne do aparatów KTG Pakiet 8 Papier do aparatu USG Pakiet 9 Żele do aparatów Pakiet 10 Papiery rejestracyjne do aparatów EKG i EEG Pakiet 11 Papiery do aparatu EKG
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 253110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 3 097,00 zł. (słownie: trzy tysiące dziewięćdziesiąt siedem złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1 wadium w wysokości 1 160,00 zł ( słownie : jeden tysiąc sto sześćdziesiąt złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2 wadium w wysokości 966,00 zł ( słownie : dziewięćset sześćdziesiąt sześć złotych ). w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3 wadium w wysokości 292,00 zł ( słownie : dwieście dziewięćdziesiąt dwa złote ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4 wadium w wysokości 2,00 zł ( słownie : dwa złote), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5 wadium w wysokości 184,00 zł ( słownie : sto osiemdziesiąt cztery złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6 wadium w wysokości 18,00 zł ( słownie : osiemnaście złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7 wadium w wysokości 43,00 zł ( słownie : czterdzieści trzy złote ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8 wadium w wysokości 187,00 zł ( słownie : sto osiemdziesiąt siedem złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9 wadium w wysokości 58,00 zł ( słownie : pięćdziesiąt osiem złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10 wadium w wysokości 147,00 zł ( słownie : sto czterdzieści siedem złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 11 wadium w wysokości 40,00 zł ( słownie : czterdzieści złotych ),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych tzn. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) . tj.: zrealizowali min. 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Za jedną dostawę spełniającą powyższe wymogi ( odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia ) Zamawiający uzna dostawę błon lub odczynników RTG, na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty każda, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp), tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej, jak wartość złożonej oferty, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp - Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz , że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga : a) Aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. b) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt a, aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) Aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. d) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt c, aktualne dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga : a) Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ ( Doświadczenie zawodowe ) b) Dokumenty (np. referencje lub protokoły ) poprzednich zamawiających potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie 3. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga : a) Aktualną - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach