Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-952 Katowice, ul. Ceglana 35
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3581200, 3581332 , fax. 0-32 3581432, 2518437, 2518473
- Data zamieszczenia: 2009-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
ul. Ceglana 35 35
40-952 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 3581200, 3581332, fax. 0-32 3581432, 2518437, 2518473
REGON: 00132576700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.okulistyka.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników diagnostycznych wraz z najmem analizatorów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa odczynników do badań diagnostycznych wraz z najmem analizatorów tj. Część 1 - dostawa odczynników do oznaczania stężenia hormonów określonych asortymentowo i ilościowo w załączniku nr 3.1 wraz z najmem analizatora LIA -o wymaganych parametrach techniczno-eksploatacyjnych określonych w załączniku nr 4.1do SIWZ Część 2 - dostawa odczynników)w do badań biochemicznych określonych asortymentowo i ilościowo w załączniku nr 3.2 wraz z najmem analizatora (pełny automat) - o wymaganych parametrach techniczno-eksploatacyjnych określonych w załączniku nr 4.2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm). Zamawiający sprawdzi spełnienie warunków na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia wszystkich warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - Wykonawcy dołączą do oferty następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 a, b składa dokumenty określone w § 2 ust. 1 pkt 1, ust. 2 i ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. nr 87 poz. 605 z póź. zm.) Zamawiający sprawdzi spełnienie warunków na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Wszystkie dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wraz z podaniem daty poświadczenia. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Zamawiający wymaga załączenia do oferty w odniesieniu do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia: deklaracji zgodności wystawionej przez producenta lub certyfikatu wystawionego przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą lub innych równoważnych dokumentów. Do oferty należy dołączyć firmowe materiały informacyjne w języku polskim zawierające dane techniczne analizatorów, w których winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów jakościowych i technicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.okulistyka.katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW SEROLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA SEROLOGICZNEGO I OPROGRAMOWANIA DO ZARZĄDZANIA GOSPODARKĄ KRWI.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa odczynników - VI A
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa odczynników - VI
Dodano: 2016-07-05 - 10/PN/DEG/AC/2016 - Dostawa odczynników i podręcznego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku.
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa odczynników i akcesoriów zużywalnych wraz z dzierżawą automatycznych analizatorów do badań z zakresu serologii grup krwi oraz dostawa odczynników do badań konsultacyjnych dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu
Dodano: 2016-06-30 - Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Dodano: 2016-06-22 - Przetarg nieograniczony nr 25/PN/16 na dostawę odczynników do oznaczania prokalcytoniny,troponiny, CK MB MASS oraz D-Dimerów wraz z dzierżawą dwóch aparatów immunochemicznych
Dodano: 2016-06-14 - Przetarg nieograniczony nr 24/PN/16 na dostawę odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa wzorców oraz materiałów certyfikowanych do badań laboratoryjnych.
Dodano: 2016-06-08