Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie Konkursu na opracowanie koncepcji urbanistyczno - architektonicznej nowej siedziby Wydziału Radia i Telewizji im. Krzysztofa Kieślowskiego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2593303 , fax. 032 2593303,032 2598930
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4 4
    40-098 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2593303, fax. 032 2593303,032 2598930
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie Konkursu na opracowanie koncepcji urbanistyczno - architektonicznej nowej siedziby Wydziału Radia i Telewizji im. Krzysztofa Kieślowskiego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest wykonanie usługi pn. Przygotowanie i przeprowadzenie Konkursu na opracowanie koncepcji urbanistyczno - architektonicznej nowej siedziby Wydziału Radia i Telewizji im. Krzysztofa Kieślowskiego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach w zakresie: 1. określenia wartości konkursu, 2. opracowania Regulaminu Konkursu, 3. opracowania treści ogłoszeń o Konkursie i wynikach Konkursu, 4. określenia organizacji , składu i trybu pracy Sądu Konkursowego, 5. przeprowadzenia Konkursu, 6. przygotowania informacji o pracach konkursowych wraz z ich prezentacją, 7. przygotowania protokołu z przebiegu prac Sądu konkursowego, 8. obsługi administracyjnej i formalno-prawnej Szacunkowa wartość zamówienia wynosi netto 77 100 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742230008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia, jeśli spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, a także spełniają wymagania przedstawione poniżej: 1). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: osobę na stanowisku Kierownika Zespołu posiadającego: - wykształcenie wyższe techniczne, - co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 5-letnie przy sprawdzaniu i/lub opiniowaniu projektów urbanistyczno - architektonicznych, - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15. grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U z 2001r. Nr 5 poz. 42 ze zm.). 2. co najmniej 2 osoby na stanowisku Specjalista w dziedzinie architektonicznej, posiadające: - wykształcenie wyższe techniczne, - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu lub sprawdzaniu projektów, - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15. grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U z 2001r. Nr 5 poz. 42 ze zm.). 3. co najmniej 1 osobę na stanowisku Specjalista w dziedzinie urbanistycznej, posiadającą: - wykształcenie wyższe techniczne, - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, - uprawnienia urbanistyczne, - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15. grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U z 2001r. Nr 5 poz. 42 ze zm.). UWAGA! W sytuacji, gdy wykonawcy nie będą dysponować potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostaną dopuszczeni do postępowania jeśli przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów. 2.) Posiadają doświadczenie oraz wykażą, że zrealizowali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy dwa konkursy architektoniczne i/lub urbanistyczne w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3.) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków: zasada SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty jakie należy przedłożyć w ofercie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem składania ofert, 2. oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ 3. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania,o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie , według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji, 4.wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjamina temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu należy dołączyć kserokopie wymaganych uprawnień i zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby. 5. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w punkcie powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumentyw formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87 poz. 605 ze zm). Oferty wspólne: 1. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do wyboru A) lub B) A) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo, B) do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w pkt 1 muszą przedstawić dla każdego z partnerów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną