Przetargi.pl
Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW w Tucholi 2016r

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (52) 370-57-17 , fax. (52) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2016-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (52) 370-57-17, fax. (52) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW w Tucholi 2016r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW w Tucholi 2016r 2. Zamówienie publiczne obejmować będzie swym zakresem dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do siedziby Zamawiającego, jak również zlecane będą usługi napraw i konserwacji. W przypadku gdy podczas wykonywania usług powstanie konieczności instalacji nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych bądź akcesoriów Wykonawca, po uprzednim telefonicznym zaakceptowaniu ceny zakupu przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, zamontuje niezbędne elementy w oparciu o własne zaplecze materiałowe lub hurtowe tj. Wykonawca we własnym zakresie będzie zobowiązany do zorganizowania niezbędnych nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych bądź akcesoriów. W związku z powyższym Zamawiający będzie zlecać sukcesywnie według potrzeb: - dostawę nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych bądź akcesoriów do środków transportowych, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA (miejsce dostawy: ul. Przemysłowa 4, 89-500 Tuchola), - usługi naprawy i konserwacji pojazdów, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA wraz z materiałem Wykonawcy niezbędnym do prawidłowego wykonania zlecenia. 3. Zamówienie podzielono na trzy części, z których każda jest oddzielnym postępowaniem: Część zamówienia nr 1 - Dotyczy dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji środków transportowych garażujących w siedzibie RDW w Tucholi i Szubinie Zakres usługi: (szacunkowa ilość r-godz. 550) - naprawy samochodu osobowego marki DACIA LOGAN; - naprawy samochodu marki SKODA CITIGO; - naprawy samochodu osobowego marki Polonez; - naprawy samochodu FORD TRANSIT; - przyczepka VIOLA o masie całkowitej do 750 kg nr 1; - naprawa ciągnika rolniczego FARMTRAC - naprawa przyczepy ciągnikowej; - naprawy kosiarki; - podnośnik TUR-2; - naprawa rębaka nr 1 i nr 2; - naprawy samochodu osobowego marki SKODA FABIA; - naprawy samochodu marki Lublin; - przyczepka VIOLA o masie całkowitej do 750 kg nr 2; Część zamówienia nr 2 - Dotyczy dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu STIHL i HUSQVARNA garażujących w siedzibie RDW w Tucholi i Szubinie Zakres usługi: (szacunkowa ilość r-godz. 50) - naprawa wykaszarki STIHL nr1 i wykaszarki STIHL nr2; - naprawa wykaszarki STIHL FS450 nr 1 i wykaszarki STIHL FS450 nr 2; - naprawa podkrzesywarki STIHL131 nr1 i podkrzesywarki STIHL131 nr 2; - naprawa pilarki STIHL nr1 i pilarki STIHL nr 2; - naprawa przecinarki do betonu STIHL - naprawa wiertnicy glebowej STIHL - naprawa kosiarki spalinowej HUSQVARNA - naprawa pilarki spalinowej HUSQVARNA 345 - naprawa pilarki spalinowej HUSQVARNA 365 nr 1 i pilarki spalinowej HUSQVARNA 365 nr2; - naprawa zagęszczarki HUSQVARNA nr1 i zagęszczarki HUSQVARNA nr 2; - naprawa zamiatarki STIHL nr 1; - naprawa pługa wirnikowego STIHL nr 2; - naprawa agregatu; Część zamówienia nr 3 - Dotyczy dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA garażujących w siedzibie RDW w Tucholi Zakres usługi: (szacunkowa ilość r-godz. 300) - naprawa głowicy do koszenia trawy - naprawa wiertnicy glebowej - naprawa myjki do znaków - naprawa wysięgnika (ramie robocze) - naprawa odmularki - naprawa pługa wirnikowego - naprawa pługa lekkiego - naprawa solarki 4. Wykaz czynności naprawczych dla części zamówienia nr 1: 4.1. Wymiana oleju silnikowego, 4.2. Wymiana filtra powietrza, 4.3. Wymiana uszczelki pod głowicą, 4.4. Wymiana rozrządu silnika, 4.5. Diagnostyka komputerowa, 4.6. Wymiana sprzęgła, 4.7. Wymiana przegubu wew.zew., 4.8. Wymiana tarcz, klocków hamulcowych, 4.9. Wymiana klocków hamulcowych, 4.10.Wymiana płynu hamulcowego, 4.11.Regulacja zbieżności kół, 4.12.Naprawa układu kierowniczego, 4.13.Wymiana amortyzatorów, 4.14.Wymiana opon zima - lato, 4.15.Naprawa układu klimatyzacji, odgrzybianie, 4.16.Drobne naprawy lakiernicze, 4.17.Naprawy blacharskie, 4.18.Wykonanie przeglądów technicznych pogwarancyjnych, 4.19.Inne nie wymienione w ramach potrzeb. Wykaz czynności naprawczych dla części zamówienia nr 2: 4.20.Wymiana układu tnącego 4.21.Wymiana pompy olejowej 4.22.Wymiana łożysk korbowodowych wału 4.23.Wymiana układu zapłonowego 4.24.Wymiana układu rozruchowego 4.25.Wymiana układu napędowego 4.26.Sprawdzenie szczelności silnika 4.27.Wykonanie przeglądu technicznego Wykaz czynności naprawczych dla części zamówienia nr 3: 4.28.Wymiana oleju w ramieniu roboczym 4.29.Wymiana filtra w ramieniu roboczym 4.30.Regeneracja siłowników 4.31.Tulejowanie i wymiana sworzni 4.32.Wymiana łożysk 4.33.Regeneracja bębna toczonego 4.34.Tulejowanie elementów obrotowych 4.35.Regeneracja ramion pługa śnieżnego 4.36.Wymiana ogumienia pługa śnieżnego 5. W przypadku: a) Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy (konserwacji) do odebrania pojazdu, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA z miejsca garażowania i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy (konserwacji) na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia pojazdu do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tucholi, ul. Przemysłowa 4, 89-500 Tuchola - miejsca garażowania na własny koszt i ryzyko. Cena ewentualnego transportu pojazdu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny. b) awarii pojazdu, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy do: odebrania pojazdu, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA z miejsca wskazanego przez Zamawiającego i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia pojazdu do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tucholi, ul. Przemysłowa 4, 89-500 Tuchola - miejsca garażowania na własny koszt i ryzyko. Cena ewentualnego transportu pojazdu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny. 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 6. Gwarancja a) gwarancja dotycząca dostarczanych lub montowanych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoria Na części zamienne, materiały eksploatacyjne i akcesoria, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przyjmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty montażu lub dostarczenia towaru do miejsca dostawy. b) gwarancja dotycząca wykonanych usług napraw i konserwacji Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane usługi napraw i konserwacji. Minimalny okres gwarancji powinien wynosić 3 miesiące, maksymalny okres 12 miesięcy. Więcej informacji można znaleźć w punkcie XIII niniejszego SIWZ. 7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Wykonawcy. 8. Termin płatności: 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury VAT. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw. 10. W przypadkach, gdy podczas wykonywania przeglądu lub naprawy, wystąpi oprócz przewidzianych operacji konieczność dodatkowych wymian lub naprawy, mogą one być wykonane tylko za zgodą Zamawiającego. 11. Wykonawca winien posiadać zaplecze techniczne, kadrę pracowniczą i praktykę do przeprowadzenia wymienionego zakresu napraw pojazdów, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA i ich podzespołów stosownie do części na którą Wykonawca składa ofertę. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości obsługiwanych pojazdów sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA w trakcie trwania umowy. 13. Materiały niezbędne do wykonywania napraw lub konserwacji zapewni Wykonawca usługi w oparciu o własne zaplecze materiałowe lub hurtowe, po uprzednim telefonicznym zaakceptowaniu ceny zakupu przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Wartość materiału Wykonawca doliczy do wartości usługi w oddzielnej pozycji na fakturze. Informacje dotyczące dostarczanych i montowanych nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów 14. Przez nowe części zamienne należy rozumieć: a) oryginalne części zamienne - części zamienne tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego (sprzętu, osprzętu), produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi, ustalonymi przez producenta tych pojazdów (sprzętu, osprzętu) do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego (sprzętu, osprzętu), w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego pojazdu samochodowego (sprzętu, osprzętu); przyjmuje się, że części zamienne są oryginalne, jeżeli producent tych części zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów (sprzętu, osprzętu) i są one tej samej jakości co części stosowane do montażu tych pojazdów (sprzętu, osprzętu); Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy. b) części zamienne o porównywalnej jakości - części zamienne, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych (sprzętu, osprzętu) oraz kompatybilne z urządzeniami, w których będą zamontowane; wymagane jest, aby części zamienne będące przedmiotem zamówienia były dostarczane fabrycznie nowe i kompletne, oryginalne lub równoważne. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy. Szczegółowy wykaz części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do danego modelu pojazdu, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA zawierają załączniki 2a, 2b, 2c do SIWZ - stosownie do części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę. Przewidywane ilości asortymentu określone w załącznikach 2a, 2b, 2c do SIWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość zamawianych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) dotycząca dostarczanych i montowanych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów (usługi będą stanowić odrębną pozycję w umowie) nie przekroczy kwoty: - 32.472,00 zł brutto dla części zamówienia nr 1 - 9.225,00 zł brutto dla części zamówienia nr 2 - 8.241,00 zł brutto dla części zamówienia nr 3 i do tych kwot będzie realizowana dostawa (w tym montowanych) części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów (nie dotyczy prawa opcji). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości asortymentu w granicach oferowanej przez Wykonawcę ceny. 15. Termin dostawy Termin dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów bezpośrednio do wskazanego miejsca przez Zamawiającego wynosić będzie maksymalnie 2 dni robocze licząc od daty złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem/e-mailem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego wskazanego w umowie. Więcej informacji można znaleźć w punkcie XIII niniejszego SIWZ. W szczególnie uzasadnionych wypadkach Strony uzgodnią dłuższy termin wykonania dostawy. Zamówienie będzie zawierać informację na temat ilości i rodzaju asortymentu oraz wskazanie miejsca dostawy. Miejsca dostaw (dotyczy części zamówienia nr 1; 2 i 3): Rejon Dróg Wojewódzkich, ul. Przemysłowa 4, 89-500 Tuchola. Wykonawca zamówienia zobowiązuje się zorganizować dostawę części, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. Informacje dotyczące przewidywanego prawa opcji 16. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym oraz jest uprawniony do realizacji zamówienia opcjonalnego. Wykonanie zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji będzie w terminie do 31.12.2016 r. Przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji przedmiot zamówienia może się zwiększyć maksymalnie do 40 %. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia w ramach ilości roboczogodzin oraz asortymentu wyszczególnionego w zamówieniu podstawowym po takiej samej cenie jednostkowej jak w zamówieniu podstawowym. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy na nowych warunkach, ale będzie realizacją umowy zawartej w zakresie ustalonym przez nią warunków poprzez zawarcie aneksu uruchamiającego prawo opcji. Prawo opcji zobowiązuje Wykonawcę do realizacji zamówienia jedynie w zakresie zadeklarowanym aneksem. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostaw
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw-bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach