Przetargi.pl
Dostawa napylarki laboratoryjnej dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 1

Uniwersytet Warszawski Wydział Chemii ogłasza przetarg

  • Adres: 02-093 Warszawa, ul. Pasteura 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8225092, 8220211 w. 271 , fax. 022 8224880
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski Wydział Chemii
    ul. Pasteura 1 1
    02-093 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8225092, 8220211 w. 271, fax. 022 8224880
    REGON: 00000125800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa napylarki laboratoryjnej dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa napylarki laboratoryjnej przeznaczonej do celów laboratoryjnych tzn. o wymiarach podstawy nie większych niż 500mm szerokości i 500mm długości do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia na terenie Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego, jej instalacja i uruchomienie oraz przeprowadzenie testu poprawności działania wraz ze szkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna przedstawiona w ust 3. Wszystkie podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować sprzęt o parametrach technicznych równoważnych lub wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. W przypadkach, w których Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Do oceny parametrów technicznych będą brane pod uwagę wszystkie parametry techniczne danego sprzętu. 3. Napylarka musi spełniać następujące wymagania: a) napylarka jest urządzeniem przeznaczonym dla celów laboratoryjnych, tzn. wymiary podstawy nie mogą być większe niż 500 mm (szerokość) x 500 mm (długość), b) napylarka musi umożliwiać sekwencyjne napylanie prób dwoma metalami bez rozszczelniania próżni, c) komora musi być wykonana ze szkła boro silikatowego, d) napylarka musi posiadać automatyczną kontrole napylania, e) urządzenie musi posiadać wskaźnik i czasownik napylania, f) urządzenie musi być wyposażone w zamontowany w konsoli monitor grubości warstw, g) standardowymi targetami muszą być: złoto i chrom, h) chłodzenie targetu musi odbywać się systemem Peltier, i) napylanie musi odbywać się z wysoką rozdzielczością - ziarno chromu jako standardu musi być mniejsze niż 0.5 nm, j) system musi być wyposażony w pompę turbomolekularną oraz dwustopniową pompę rotacyjną dającą możliwość uzyskania próżni rzędu 1 x10 do -8mbar, k) próżnia pracy co najmniej w zakresie 1 x 10 do -3mbar do 1 x 10 do -4mbar, l) napylarka musi być wyposażona w obrotowy, oscylacyjny stolik na próby, m) prąd napylania musi mieścić się w zakresie nie mniejszym niż od 0 do 150mA, n) szybkość napylania musi mieścić się w zakresie nie mniejszym niż 0-20 nm/min, o) stosowanym gazem obojętnym musi być argon, p) napylarka musi być wyposażona w urządzenie pozwalające na zachowanie próżni w komorze po wyłączeniu napylarki. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia (oferta wariantowa). 6. Wykonawca zapewni dostęp do części zamiennych przez okres 10 lat od daty dostawy. 7. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bieżących konsultacji z obsługą serwisową drogą telefoniczną i internetową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych określonych w niniejszym paragrafie - ust. 3 nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 2 niniejszego artykułu. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przynajmniej 3 dostaw sprzętu laboratoryjnego zbliżonych zakresem do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 100 000,- PLN brutto-każda z nich), dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Przedstawia zakres zamówienia, który Wykonawcy wykonają własnymi siłami, a który zamierzają powierzyć podwykonawcom. 5. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia). 6. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków wymaganych określonych w ust. 3 i 4 niniejszego paragrafu oświadczeniami i dokumentami określonymi w § 2. 7. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni Wykonawcy wymienieni w art. 24 Ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą (zgodnie z załączonym do SIWZ formularzem oferty opracowany przez Zamawiającego) następujące oświadczenia i dokumenty (wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy) zgodnie z odpowiednimi zapisami niniejszej SIWZ: 1) Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do formularza Nr 1 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego albo notarialnie potwierdzonej kopii oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i zapis, z którego wynika, że obejmuje niniejsze postępowanie, 2) Formularz Nr 2 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przynajmniej 3 dostaw sprzętu laboratoryjnego zbliżonych zakresem do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 100 000,- PLN brutto-każda z nich), dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) Szczegółowy opis oferowanych warunków gwarancji, serwisu gwarancyjnego i serwisu pogwarancyjnego. 4) Szczegółowy opis parametrów technicznych w języku polskim z uwzględnieniem parametrów technicznych wymaganych w art. 3 niniejszej Specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca złoży: 1) Formularzu Nr 3 - informacja o zatrudnieniu podwykonawców (należy dołączyć w przypadku zatrudnienia podwykonawców) lub oświadczenie o wykonaniu przedmiotu zamówienia własnymi siłami. 2) Zaleca się dołączenie zaakceptowanego wzoru umowy - podpisanego na ostatniej stronie przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty lub ich kserokopie sporządzane w innym języku muszą być przetłumaczone na język polski. Wykonawca musi złożyć dokument (kserokopię) w języku, w jakim został on sporządzony wraz z tłumaczeniem i poświadczony przez Wykonawcę. 4. Dokumenty, których aktualność (dzień wystawienia) nie została określona szczegółowo w niniejszym paragrafie muszą być ważne (aktualne) na dzień składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki Gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chem.uw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach