Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Świdnicy

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2012-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Świdnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego - zgodnie z Minimalnymi parametrami sprzętu komputerowego - załącznik nr 3 do SIWZ - Serwer szt. 2 2. W ramach realizacji zamówienia dostawca jest zobowiązany na swój koszt: dostarczyć sprzęt do siedziby Urzędu Miejskiego w Świdnicy, 3. Wykonawca dostarczy sprzęt wraz z oryginalnymi kartami gwarancyjnymi, licencjami (certyfikatami) zarejestrowanymi na Urząd Miejski w Świdnicy, 4. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej wraz z dokumentacją w języku polskim, 5. Dostarczone serwery muszą być wyszczególnione na liście wsparcia lub ceryfikacji: a) Microsoft - Products Designed for Microsoft Windows - Windows Catalog and HCL) (Certyfikat zgodności z MS Windows Serwer - minimalny status ceryfikacji znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ pkt 15), b) Red Hat Enterprise Linux Version 6 (RHEL), c) Novell SUSE Linux Enterprise Server 11, d) Citrix XenServer 5.5, e) VMware ESX Server 4.0, 4.1, ESXi 5.0. 6. Dostarczone serwery muszą posiadać minimum 36 miesięcy gwarancji producenta na części i robociznę oraz minimum 36 miesięcy serwisu producenta w miejscu instalacji sprzętu, W celu potwierdzenia oferowanych warunków gwarancji Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie producenta serwera (załącznik nr 15 do oferty, wzór w załączeniu), 7. Wszystkie serwery muszą posiadać certyfikat serii ISO 9000 lub równoważny na projektowanie, produkcję i serwis, 8. Serwer musi pochodzić z autoryzowanej dystrybucji producenta sprzętu, znajdującej się na terytorium Polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia źródła pochodzenia urządzenia w postaci oświadczenia producenta. 9. Dostarczony sprzęt i urządzenia muszą posiadać deklaracje zgodności z CE, 10. Dostarczane urządzenia elektryczne muszą posiadać wtyczki zasilania proste (nie kątowe, ze względu na budowę gniazd elektrycznych w urzędzie), 11. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, 12. Oferenci przedstawią ofertę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ, 13. Propozycje rozwiązań wariantowych nie będą brane pod uwagę, 14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30213300-8, 30230000-0, 30237000-9, 48624000-8, 51600000-8, 50320000-4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysięcy złotych 00/100). Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 30-08-2012 r. przed godz. 9.00. 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, z tym, że: a) złożone w pieniądzu: - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO. S.A. I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) złożone w gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych): - z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy tj. w przypadku, gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. c) złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego jako depozyt, złożony za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert. d) W przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument gwarancji/poręczenia wadialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ustawy. 3. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu należy dołączyć w oryginale do oferty. 4. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w pkt 8. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 7. Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach