Przetargi.pl
Dostawa, montaż i instalacja systemu monitoringu wizyjnego zewnętrznego na terenie Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Gdańsku

Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-282 Gdańsk, ul. Srebrniki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 52 47 500 , fax. 585 247 520
  • Data zamieszczenia: 2020-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku
    ul. Srebrniki 17
    80-282 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 52 47 500, fax. 585 247 520
    REGON: 29346200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsp-bilikiewicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i instalacja systemu monitoringu wizyjnego zewnętrznego na terenie Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja systemu monitoringu wizyjnego zewnętrznego na terenie Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Gdańsku obejmująca: 1) Przygotowanie schematu montażowego wraz z wykazem dostarczanych urządzeń i podłączeń oraz jego uzgodnienie z Zamawiającym. 2) Dostawa sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia, wynikająca ze schematu montażowego 3) Montaż systemu CCTV na bazie dostarczonego sprzętu, w zakresie wynikającym ze schematu montażowego 4) Uruchomienie systemu CCTV – przeprowadzenie niezbędnych testów, prób i pomiarów. 5) Przeszkolenie służb technicznych Zamawiającego w zakresie obsługi systemu CCTV. 6) Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. 7) Udzielenie gwarancji na zakres zadań objętych przedmiotem zamówienia na okres 24 miesięcy. 8) Świadczenie usługi serwisowej dla zakresu objętego przedmiotem zamówienia na okres udzielenia gwarancji. 2. Wykonawca obejmie, w ramach niniejszego zamówienia, serwisem zamontowane urządzenia przez okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji co najmniej 24 miesięcy. Serwis winien obejmować wszelkie wytyczne producenta w tym m.in. częstotliwość serwisowania urządzeń, wymianę elementów objętych serwisem, w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji zamontowanych urządzeń oraz zapewniania utrzymania warunków gwarancji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w postanowieniach Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Kody CPV: 32 323 500-8 – urządzenia do nadzoru wideo 32 333 100-7 – rejestratory obrazu wideo 51 310 000-8 – usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo 5. Zamawiający określa następujące warunki serwisu w okresie gwarancyjnym: 1) Wykonawca udziela gwarancji jakości na wykonane prace montażowe i instalacyjne będące przedmiotem zamówienia na okres 24 miesięcy. 2) W ramach świadczenia serwisu gwarancyjnego, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt (łącznie z kosztami transportu i dojazdu) awarii, wad, bądź usterek w terminie nie dłuższym niż 10 dni robocze od dnia zgłoszenia. 3) Zgłoszenia serwisowe w okresie objętym gwarancją będą przyjmowane przez Wykonawcę w godzinach pracy Zamawiającego. Czas reakcji od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego awarii do przystąpienia do naprawy przez Wykonawcę nie dłuższy niż 24 godziny. 4) W okresie gwarancji Wykonawca raz w roku dokona przeglądu stanu technicznego przedmiotu zamówienia. Z czynności tej Wykonawca sporządza stosowny protokół potwierdzony przez Zamawiającego. 5) Całość dostarczonego sprzętu musi być objęta gwarancją nie krótszą niż 24 miesiące, opartą o świadczenia gwarancyjne producentów. 6. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca dostawy, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Ustalenie terminu wizji lokalnej pod nr telefonu 58 52 47 550. 7. Wykonawca przenosi na Zamawiającego przysługujące mu majątkowe prawa autorskie wraz z własnością wszystkich egzemplarzy dokumentacji, objętych przedmiotem zamówienia oraz ich wersji elektronicznych. Wykonawca przenosi na Zamawiającego również prawo zezwolenia na wykonywanie zależnych praw autorskich. 8. Zgodnie z art. 30 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do norm, na które Zamawiający powołuje się w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu uszczegółowienia przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach. 11. Wykonawcy są zobowiązani dokonać wnikliwej analiz specyfikacji technicznych, a zauważone rozbieżności, które ich zdaniem powinny być ujęte w ofercie lub są błędnie wyszczególnione lub są zbędne, zgłosić pisemnie w przewidzianym trybie Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32323500-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, w oparciu o wzór – Załącznik nr 4 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wskazane w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach