22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, 17 Marca
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216,, , fax. 261 536 275
- Data zamieszczenia: 2020-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
17 Marca 20
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 261 536 713, 261 536 216,, , fax. 261 536 275
REGON: 19247126500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa części zamiennych do maszyn lotniskowych dla KUZL 22. BLT Malbork" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do maszyn lotniskowych dla Kompani Usuwania Zniszczeń Lotniskowych 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku tj. frezy, łopatki do dłutownika i przyłączy węża. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym. Zamówienie obejmuje jednorazową dostawę wraz z rozładunkiem towaru w miejsce wskazane przez odbiorcę: 22. Baza Lotnictwa Taktycznego Lotnisko wojskowe Krasnołęka* (Królewo Malborskie) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43613200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ). b) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy zawierający ceny jednostkowe (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). c) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną