Dom Pomocy Społecznej w Pcimiu ogłasza przetarg
- Adres: 32-432 Pcim, Pcim 638
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2748018, 2748780 , fax. 012 2748018
- Data zamieszczenia: 2013-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Pcimiu
Pcim 638 638
32-432 Pcim, woj. małopolskie
tel. 012 2748018, 2748780, fax. 012 2748018
REGON: 00029879000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MLEKA I PRZETWORÓW MLECZARSKICH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka i przetworów mleczarskich. 2. Zamawiający zamawia przedmiot zamówienia publicznego wykazany w załączniku nr 2 do SIWZ 2.1.W trakcie realizacji zamówienia ilość przedmiotowego zamówienia wykazana w załączniku nr 2 może ulec zmniejszeniu z ważnych przyczyn, których nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania. W takim wypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 2.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami , bez zmiany jego wartości. 3. Dostawy będą realizowane wg pisemnych lub telefonicznych zamówień składanych przez osobę upoważnioną z wyprzedzeniem jednego dnia. Zamówienia o których mowa w pkt. 3 określać będą wielkość, asortyment i termin dostawy poszczególnych partii towaru . 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar w dniu ustalonym przez osobę upoważnioną w godzinach od 7.00 do 10.30 . Wykonawca dostarcza towar własnym transportem na własny koszt, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami higieniczno-sanitarnymi. 4.1. Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży , odpowiedniej jakości, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu. 4.2. Towar ilościowo i jakościowo niezgodny z zamówieniem nie będzie przez Zamawiającego odbierany. 4.3. Towar ilościowo będzie odbierany w dniu dostawy , natomiast jakościowo w terminie do 3 dni od dnia dostawy. 4.4. W przypadku nie przydatnego do spożycia towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu lub wymiany towaru. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych . Nie będzie rozpatrywana oferta nie zawierające wszystkich cen. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art.99-101 Ustawy 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na potrzeby wykonania zamówienia. 10. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 11. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą prowadzone w PLN. 12. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę. 13. Ceny jednostkowe towaru podane w umowie nie ulegną zmianie przez okres trwania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenicki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mleka i produktów mlecznych dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/24/2016
Dodano: 2016-07-13 - Zamowienie na dostawy nabiału do AŚ w Krakowie, AŚ Kraków - Podgórze i ZK Kraków - Nowa Huta
Dodano: 2016-07-05 - dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie w okresie 01.07.2016 do 31.12.2016 roku
Dodano: 2016-06-14 - Dostawy mleka i przetworów mlecznych ujęte w dwóch zadaniach asortymentowych
Dodano: 2016-05-24 - Sukcesywna dostawa mleka, jego przetworów i tłuszczy roślinnych, jaj oraz masy jajowej.
Dodano: 2016-05-10 - Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawy : produkty mleczarskie, oleje i tłuszcze roślinne
Dodano: 2016-04-18 - Dostawy produktów mleczarskich dla 20 WSZUR SP ZOZ w Krynicy-Zdroju
Dodano: 2016-04-04 - Dostawy mleka i jego przetworów, masła i margaryny, serów, jogurtów i kefirów
Dodano: 2016-03-18 - Dostawy żywności: nabiału, mięsa i wędlin, warzyw i ziemniaków, zgodnie z załączonym opisem
Dodano: 2016-03-09 - Produkty mleczarskie, ryby warzywa mrożone
Dodano: 2016-03-02