Przetargi.pl
DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA I BOBOLUSZKI/W 2010 r.

Dom Pomocy Społecznej w Klisinie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-118 Lisięcice, Klisino 100
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4857593 , fax. 077 4857594
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie
    Klisino 100 100
    48-118 Lisięcice, woj. opolskie
    tel. 077 4857593, fax. 077 4857594
    REGON: 00029337300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dps-klisino.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA I BOBOLUSZKI/W 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA I BOBOLUSZKI/W 2010 r. ORIENTACYJNE ZAPOTRZEBOWANIE NA 2010 ROK Część I MIĘSO Mięso - nogi kg 147 Mięso - głowa kg 265 Mięso - golonka - przód kg 243 Mięso - podgardle kg 226 Mięso - karczek b/k kg 1 450 Mięso - schab b/k kg 692 Mięso - łopatka b/k kg 2 355 Mięso - szynka b/k kg 1077 Mięso - boczek wędzony kg 379 Mięso - boczek surowy ze skórą kg 294 Mięso - żeberka wieprzowe pasy kg 315 Mięso - wątroba wieprzowa kg 426 Mięso - wołowe rostbef kg 350 Mięso - wołowe udziec kg 350 Flaki wołowe kg 81 Część II WĘDLINY Kiełbasa zwyczajna kg 960 Kiełbasa śląska kg 375 Kiełbasa szynkowa kg 566 Kiełbasa parówka kg 544 Kiełbasa krakowska kg 22 Kiełbasa żywiecka kg 30 Polędwica sopocka kg 40 Kiełbasa mortadela kg 366 Kiełbasa wiejska kg 20 Pieczeń rzymska kg 500 Kiełbasa drobiowa kg 960 Kiełbasa mielonka kg 429 Kiełbasa Toruńska kg 230 Szynka gotowana kg 170 Baleron gotowany kg 191 Boczek cygańska kg 165 Smalec kg 126 Pasztet drobiowy - puszka kg 753 Pasztet w jelicie kg 568 Salceson kg 324 Kaszanka kg 576 Konserwa turystyczna - mielonka kg 261 Parówka drobiowa kg 212 Polędwica drobiowa kg 73 Część III DRÓB Podudzie drobiowe kg 495 Udko drobiowe kg 1 174 Wątroba drobiowa kg 385 Filet drobiowy kg 239 Ćwiartki drobiowe kg 520 Filet z indyka kg 200 Kurczak - szkielet kg 1 100 W skład Domu Pomocy Społecznej w Klisinie wchodzą trzy filie: - DPS Branice (83 mieszkańców), - DPS Boboluszki (76), - DPS Radynia (72). W Klisinie zamieszkuje 126 mieszkańców. Wszystkie znajdują się na terenie powiatu głubczyckiego. Kuchnie i całe zaplecza magazynowe znajdują się w Klisinie, Radyni i Boboluszkach. Kuchnia w Boboluszkach przygotowuje również posiłki dla DPS Branice. Do tych miejsc należy dostarczać zamawiane towary własnym transportem. Zamawianie towaru odbywa się dwa razy w tygodniu po wcześniejszej rozmowie telefonicznej (dostawa mleka - codziennie). Osoby które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają aktualne zaświadczenie z zakresu przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji żywności i w obrocie żywnością wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 grudnia 2002 roku w sprawie kwalifikacji w zakresie przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji lub obrocie żywności (D.U z 2003 roku Nr 27, poz. 233). Wykonawca zamówienia posiada przynajmniej jeden pojazd spełniający wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dn. 19.12.2002 r. ( Dz. U. z 2003 r. Nr 21 poz. 179 ) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówienień publicznych ( Dz.U. 2004.19.177), a także spełniający warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy Załączony formularz ofertowy ZAŁ. Nr 1 2. Zaświadczenia z urzędu skarbowego i Zaświadczenie z ZUS Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatą podatku urzędzie skarbowym oraz składek na bezpiecznie zdrowotne we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że dostawca lub wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. Prawa zamówień publicznych ZAŁ. Nr 2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps-klisino.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach