Przetargi.pl
Dostawa mebli na potrzeby Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej (2 Zadania).

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2018-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//:przetargi.pwr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli na potrzeby Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej (2 Zadania).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 - dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczenia nr 211 w budynku C-3 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11/13 we Wrocławiu. Zadanie nr 2 - dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczenia nr 308 w budynku C-3 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia /umowy obejmuje sprzedaż, dostawę oraz przeniesienie na Zamawiającego własności fabrycznie nowego, wolnego od wad prawnych i fizycznych wyposażenia meblowego, dostarczenie go do wskazanych pomieszczeń w budynku C-3 Politechniki Wrocławskiej oraz jego kompletny montaż wraz z wypoziomowaniem, ustabilizowaniem i właściwym zamocowaniem w zakresie określonym w pkt.1 niniejszego rozdziału. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z projektem umowy, SIWZ, z wytycznymi realizacyjnymi oraz z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki i przepisami BHP. Zamawiający nabywa własność dostarczonego wyposażenia z chwilą bezwarunkowego odbioru końcowego lub warunkowego odbioru prac wraz z protokołem potwierdzającym usunięcie wad i usterek. Z tą chwilą przechodzą również na Zamawiającego ryzyka związane z przypadkową utratą lub uszkodzeniem rzeczy. 4. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 został określony w Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 3 oraz dla Zadania 2 w Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 4. 5. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 i 2 znajduje się w projekcie umowy – Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. KOD CPV: 39121100-7, 39132100-7, 3912100-8, 39112000-0
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39121100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach