Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
- Data zamieszczenia: 2018-02-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http//:przetargi.pwr.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli na potrzeby Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej (2 Zadania). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 - dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczenia nr 211 w budynku C-3 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11/13 we Wrocławiu. Zadanie nr 2 - dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczenia nr 308 w budynku C-3 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia /umowy obejmuje sprzedaż, dostawę oraz przeniesienie na Zamawiającego własności fabrycznie nowego, wolnego od wad prawnych i fizycznych wyposażenia meblowego, dostarczenie go do wskazanych pomieszczeń w budynku C-3 Politechniki Wrocławskiej oraz jego kompletny montaż wraz z wypoziomowaniem, ustabilizowaniem i właściwym zamocowaniem w zakresie określonym w pkt.1 niniejszego rozdziału. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z projektem umowy, SIWZ, z wytycznymi realizacyjnymi oraz z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki i przepisami BHP. Zamawiający nabywa własność dostarczonego wyposażenia z chwilą bezwarunkowego odbioru końcowego lub warunkowego odbioru prac wraz z protokołem potwierdzającym usunięcie wad i usterek. Z tą chwilą przechodzą również na Zamawiającego ryzyka związane z przypadkową utratą lub uszkodzeniem rzeczy. 4. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 został określony w Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 3 oraz dla Zadania 2 w Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 4. 5. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 i 2 znajduje się w projekcie umowy – Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. KOD CPV: 39121100-7, 39132100-7, 3912100-8, 39112000-0 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39121100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa biurek i foteli dla Biura ds. Strategii, Kontroli Zarządczej i Zarządzania Procesowego UWr.
Dodano: 2020-10-07 - „Zakup wyposażenia Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu (4)”
Dodano: 2019-07-15 - „Zakup wyposażenia Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu”
Dodano: 2019-07-01 - „Zakup wyposażenia sal kształcenia zawodowego Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu”
Dodano: 2019-06-18 - Dostawa biurek, foteli i stolika dla komórek administracji centralnej UWr
Dodano: 2019-06-17 - „Zakup wyposażenia sal kształcenia zawodowego Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu”
Dodano: 2019-05-16