Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg
- Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
- Data zamieszczenia: 2020-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
pl. Uniwersytecki 1
50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
REGON: 13010000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa biurek i foteli dla Biura ds. Strategii, Kontroli Zarządczej i Zarządzania Procesowego UWr. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa biurek i foteli dla Biura ds. Strategii, Kontroli Zarządczej i Zarządzania Procesowego UWr. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia biurek i foteli do wskazanych pomieszczeń, ich montażu oraz zabrania i wywozu opakowań po dostarczonym przedmiocie zamówienia. Adres dostawy: Biuro ds. Strategii, Kontroli Zarządczej i Zarządzania Procesowego, 50-138 Wrocław, ul. Kuźnicza 49/55, III piętro, pok. 307. 2. Szczegółowy opis dostawy mebli oraz warunki i zasady realizacji zamówienia zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ; b) Wzór umowy – załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39121100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta w swojej treści musi odpowiadać treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta, oświadczenia oraz dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory załączników do niniejszej SIWZ, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. II. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału. Ceny jednostkowe netto określone w pkt. I w kol. 4, poz. 1 i 2 - stanowią treść oferty i nie będą uzupełniane/zmieniane, a ich brak w złożonej ofercie skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2; 2) Aktualne Oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, wymienione w rozdz. VI pkt 1÷2, Załącznik nr 2 do SIWZ – w formie oryginału; 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. III. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt. 3 Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup wyposażenia Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu (4)”
Dodano: 2019-07-15 - „Zakup wyposażenia Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu”
Dodano: 2019-07-01 - „Zakup wyposażenia sal kształcenia zawodowego Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu”
Dodano: 2019-06-18 - Dostawa biurek, foteli i stolika dla komórek administracji centralnej UWr
Dodano: 2019-06-17 - „Zakup wyposażenia sal kształcenia zawodowego Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu”
Dodano: 2019-05-16 - Dostawa mebli na potrzeby Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej (2 Zadania).
Dodano: 2018-02-16