Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg
- Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
- Data zamieszczenia: 2019-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
pl. Uniwersytecki 1
50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
REGON: 13010000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa biurek, foteli i stolika dla komórek administracji centralnej UWr - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa biurek, foteli i stolika dla komórek administracji centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego. Meble mają zostać dostarczone do Zamawiającego do następujących jednostek: Biuro Karier, Dział Gospodarki Nieruchomościami i Dział Usług Informatycznych. 2. Szczegółowy opis dostawy mebli oraz warunki i zasady realizacji zamówienia zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ; b) Wzór umowy – załącznik nr 5 do SIWZ; 3. Miejsce realizacji dostawy i montażu mebli: a) Biuro Karier, ul. Kuźnicza 49a, 50-138 Wrocław; b) Dział Gospodarki Nieruchomościami, ul. Kuźnicza 49/55 I piętro, 50-138 Wrocław; c) Dział Usług Informatycznych, pl. Maxa Borna 9, 50-204 Wrocław. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39121100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby badania i oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Kalkulację ceny – Załącznik nr 1a do SIWZ – w formie oryginału; (Ceny jednostkowe netto określone w kol. 4 - stanowią treść oferty i nie będą uzupełniane/zmieniane, ich brak w złożonej ofercie skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2); 3) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, wymienione w rozdz. VI pkt 1-2 tj., Załącznik nr 2 do SIWZ – w formie oryginału ; 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 2. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w sekcji III.4. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa biurek i foteli dla Biura ds. Strategii, Kontroli Zarządczej i Zarządzania Procesowego UWr.
Dodano: 2020-10-07 - „Zakup wyposażenia Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu (4)”
Dodano: 2019-07-15 - „Zakup wyposażenia Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu”
Dodano: 2019-07-01 - „Zakup wyposażenia sal kształcenia zawodowego Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu”
Dodano: 2019-06-18 - „Zakup wyposażenia sal kształcenia zawodowego Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu”
Dodano: 2019-05-16 - Dostawa mebli na potrzeby Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej (2 Zadania).
Dodano: 2018-02-16